daarom denk ik ook dat hij de stalker wel is. hij wil Nina. ik had een keer gehoord dat hij op geld belust is en bij de familie Sanders wil binnenkomen, via Nina. dus dat hele stalkgedoe is bedoeld om Noud en Nina uit elkaar te drijven.
Now we're talking. Het is toch duidelijk dat Mike erachter zit. En ik heb de uitzending van maandag al gezien en daar is bij het voorstukje voor dinsdag te zien, dat Mike, Nina, volgens mij naar het huisje brengt waar ook Rikkie met Bram zat en de jongelui op vakantie ging.
Ik denk idd ook dat het Mike is... Of Nina beeldt het zich toch allemaal in en draait uiteindelijk helemaal door
Misschien is het Edwin wel Die als geest Nina komt stalken, omdat de rest hem niet opgemerkt heeft haha.
HAHA, misschien is het wel een doorgedraaide Nick, die zijn zusje in een gekkenhuis wil hebben en dan de belangrijkste in de familie is. Dat komt dan uit en dan komt ook het verhaal van Maxime en Nick uit......eindelijk!!!!!
Maandag 23 April: Nina probeert Noud ervan te overtuigen dat ze weet wie de stalker is. Janine krijgt een dossier over Maxime in handen. Ludo weet Janine te verrassen ( en andersom ook.) Mike krijgt allerlei verwijten over zich heen. Dinsdag 24 April: Rik vraagt door als hij merkt dat er iets met Bing aan de hand is. Ludo verliest zijn geduld bij Janine. Aysen moet Nuran een geheim opbiechten. Door Jack krijgt Nina hoop op een oplossing in de stalkerzaak. Woensdag 25 April: Anton verwijt Bianca dat zij hem niet steunt in zijn pogingen hun huwelijk te redden. Maxime zoekt afleiding bij een andere man als zij Anton niet uit haar gedachten kan bannen. Mike heeft de hulp van Sjoerd nodig. Bing belooft open kaart te spelen tegen Sjors, maar verbindt daar wel voorwaarden aan. Donderdag 26 April: Bianca wil dat Anton haar alle details vertelt over zijn affaire. Lorena vangt een ruzie tussen Bing en Aysen op en gaat op onderzoek uit. Maxime kan een ontmoeting met Anton niet voorkomen. Nuran baalt enorm dat zij steeds moet liegen voor haar zus. Vrijdag 27 April: Het tijdstip van de doodsbedreiging van Nina kruipt steeds naderbij. Maxime kan zich niet langer groot houden en zoekt steun bij Rik. Bianca weet echt niet meer wanneer Anton liegt of de waarheid spreekt. Ludo heeft een grote verrassing voor de hele familie.
Ben idd ook benieuwd wat/wie de grote verassing voor de hele familie is, ik denk ook Nick. Een vriendin van me had gehoord dat er weer een nieuwe in gtst komt? Zou dat Nick (oude nieuwe zijn) of weer iemand anders. Ben nu zo benieuwd wie Nina aan het stalken is. Ik heb het zo niet op die Mike, maar vind het ook wel weer voor de hand liggend als hij het zou zijn. En idd waarom denken jullie aan Amy? Ik ben trouwens helemaal klaar met die Aysen. Wat een irritant mens (in de serie dan haha) Yeah op naar morgen
De verassing is dat niet Maxime maar Nick achter de medicijnverwisseling zit. Aangezien er ook een dossier van Maxime boven tafel komt? Zou alleen niet weten wat voor dossier. Maar in gtst kan alles.
Amy was een tijdje niet echt in beeld (In de stallen of onzichtbaar op haar slaapkamer, bij een vriendinnetje etc.) en laatst was ze weer vaker aanwezig. Ze is wel jaloers op Nina (zij is toch het prinsesje) en Nina ergert zich vaak aan Amy.. Zou wel grappig zijn als zij het is. Blijft een kind van Isabella! Ben benieuwd wie het is en wanneer we er achter komen....
Nina krijg een doodsbedreiging! BEst wel weer spannend En bij wie zou Maxime het nou weer gaan zoeken???