Haha hoe voorspelbaar is GTST haha.. maar heerlijk om naar te kijken hoor, daar niet van! Jef komt terug, ben reuze benieuwd hoe.. Zal die er opeens staat op zijn 'begrafenis'.. misschien gaat Jack wel weer Jef zoeken voor Lorena en zit hij 'vast' in Brazilie.. of.. hij moet paar maanden naar een politiekorps aan de andere kant van Nederland.. en als die terugkomt mag die pas weer in zijn oude functie.. haha. Ik zeg maar wat.. Veel te nieuwsgierig om af te wachten
Ik heb het nu al 2 dagen gemist. Straks maar even terug kijken op laptop. Alhoewel, als ik zo de reacties lees is dat niet nodig
Lydia, daar is ze dan eindelijk, jullie PRACHTIGE dochter!!!! En wat een SUPERMOOIE naam!!!! Geniet er maar van!!!!! Liefs
@ Lydia, Gefeliciteerd met jullie dochter!! Idd, een erg leuke naam!! @all, De aflevering van vanavond is leukkk!! Heb hem al gezien..
VAN HARTE GEFELICITEERD LYDIA!!! eindelijk is de kleine meid er @ all; twijfelen jullie ook dat rikki niet zwanger is van sjoerd maar van Sil? ze is al 25 weken zwanger ( niet te zien trouwens) en zolang heeft ze het toch niet met sjoerd? of gaat gtst wel heeeel fast forward met tijd
@lydia van harte met jullie kleine meid! Ik denk ook dat het van Sil is..als ze al zolang is. En ja dat buikje wel apart dat ze nog helemaal plat is. Hadden ze subtiel wel wat mee kunnen doen.
Geloven jullie Tanja/Tineke (hoe ze ook mag heten ) Ik niet. Waarom zou je Jefs paspoort verbranden als hij dood zou zijn? En stel hij zou in een ravijn zijn gestort dan haal je toch hulp en verberg je zijn paspoort niet en ga je je voordoen als iemand anders en in de Koning werken Iemand een idee of Jef weer terug zou komen in de serie?
Ben gisteravond teruggekomen uit Londen, dus hele week GTST gemist! Even alles teruglezen! @ Lydia: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine!
@Lydia: van harte gefeliciteerd met jullie mooie Jinte! @gtst: het zou best gebeurd kunnen zijn wat Tanya zegt,alleen is Jef niet dood maar omdat ze al die tijd zo raar deed en alles verdraaide ga je aan haar verhaal twijfelen. Jef staat volgende week zo weer op uit zijn ziekenhuisbed!
Ohja! Dat was het, ik was het alweer vergeten, wist wel dat er iets met zijn paspoort was, maar wist niet meer wat
Echt schandalig hoe rikki over dr kind praat. Dat ze wel ff naar engeland of belgie wilt om t alsnog weg te laten halen.
Vond ik ook, maar zo denken veel tienermeiden hoor die geen kind willen, dus ook wel goed dat ze dit zo onder de aandacht brengen..