Tja Sjors.. Ik vind het op zich een leuke lieve meid (maar ik gok dat ik de enige hier ben hahaha).. Wiet is en blijft haar zusje, hoe je het ook went of keert... Persoonlijk vind ik Bing nu erg irritant, met de hele tijd dat gezeur dat hij een kind wil, ik snap ook wel dat Sjors daar nu even niet op zit te wachten.. Ik vind het wel errug geinig dat Nick weer terug is en weer ff lekker aan het stoken is. Gok dat Rik en Charlie wel uit elkaar zullen gaan.
dat jef er nog inzit vind ik wel leuk, nick vind ik ook leuk ja. en verder leuk: noud ( altijd met zijn "gast") jack ( speelt niet super maar wel lekkere vent) ludo ( sukkel maar toch hoort ie erbij) lucas sjoerd en edwin en anton en bianca ook wel nina ( mwah) rikkie ( mwah)
hahaha volgens mij vinden we iedereen van GTST irritant haha ik vind charlie altijd wel leuk en ennn.. uhmmm Lorena ook wel eigenlijk vind ik de rest irritant
OMG die Rick wil gaan doen alsof het hun kind is...ff serieus!!! Wat Nick ook al tegen Charlie zei, wat als jullie uit elkaar gaan?? En dat zit er natuurlijk dik in tussen die 2 en vind het ook niet eerlijk tegenover het zoontje van Charlie, want daar moeten ze ook tegen gaan liegen. En Rickie moet gewoon haar verantwoordelijkheid nemen, snap dat het lastig is want ze wilde dit natuurlijk zelf ook niet en ze is nog heel jong..maar het is wel haar kind!! Ze krijgt ook steun aan alle kanten. En lekker interresant wat andere mensen ervan vinden, het is nu eenmaal zo!! Soms wel frustrerend hoor al die dramaa, en dan nog te bedenken dat het allemaal maar gespeeld is hahahahahaa!!
Ja daar irriteer ik me ook vreselijk aan. kom op zeg, jullie zijn wel oud genoeg om met elkaar het bed in te duiken, maar als er dan iets uit voort komt, ho maar.. Dan is er ineens geen verantwoordelijkheid meer.. Kom op zeg.. Als je het écht niet wilt, kun je het altijd afstaan in dit geval. Kom nou..
niet mee eens Sjors is mijn lievelings actrice ... Ik vind haar het meest geloofwaardig van allemaal. En het is haar zusje daar kan je toch niet lelijk tegen doen ?. Wie ik echt slecht vind in nephuilen is Nina dat kan ze gewoon echt niet . En Jack vind ik ook echt een slechte . Derest vind ik super goed
Spoilers 26 t/m 7 oktober Maandag 26 september Bij Lorena en Jack vliegt het servies in het rond. Anton zet Ludo onder druk om Janine het slechte nieuws over Lucas te vertellen. Nick werkt aan een plan om Maxime in diskrediet te brengen. Jef is zwak en eenzaam en kan zich niet verstaanbaar maken. Dinsdag 27 september Jack en Sjors staan lijnrecht tegenover elkaar over wat het beste is voor Wiet. Charlie wordt in verlegenheid gebracht als Rik plotseling openbaar maakt dat zij zwanger is. Liegt Charlie met hem mee? Rikki vraagt Sjoerd om hulp als zij een echo moet laten maken. Woensdag 28 september Nina is getuige van een ernstig meningsverschil tussen Janine en Maxime. Sjoerd vindt dat Edwin zich niet met zijn zaken moet bemoeien. Charlie is verbijsterd na een te intieme actie van Nick. Rikki wordt door Anton betrapt bij gynaecologie. Donderdag 29 september Rikki wordt er vreselijk ongelukkig van dat heel haar leven draait om een kind wat ze niet wil. Ludo breekt brutaal in tijdens de rechtszaak tegen Wiet. Een intiem moment tussen Sjors en Bing wordt wreed verstoord. Laura doet een ontdekking waar ze erg gelukkig van wordt. Vrijdag 30 september Jack kan Ludo's bloed wel drinken, maar moet zich inhouden. Kan Nick zich eruit redden als hij wordt betrapt door Maxime? Een sympathieke actie van Bing wordt door Sjors verkeerd begrepen. Edwin vindt het moeilijk hoopvol te blijven over een positieve afloop wat betreft Lucas. Maandag 3 oktober Janine houdt zich groot voor haar gezin. Ook Sjors forceert een gezondheidsgrens. Rikki vindt het verschrikkelijk dat iedereen zich met haar baby bemoeit. Noud beseft dat hij het eigenlijk helemaal niet zo leuk heeft bij de familie Sanders thuis. Dinsdag 4 oktober Nick zet een nieuwe stap in zijn plan om Maxime in diskrediet te brengen. Lorena krijgt eindelijk eens positief nieuws te horen. Sjors en Bing gaan door een emotioneel dal, maar het kan nog erger... Woensdag 5 oktober Voor Rikki wordt de zwangerschap steeds tastbaarder. Rik wil Charlie een beslissing laten nemen, die invloed zal hebben op de rest van haar leven. Bing wil zich niet neerleggen bij de uitslag van Sjors' onderzoek. Donderdag 6 oktober Nick probeert Nina ertoe te verleiden om weer bij Noud te gaan wonen, dan heeft hij vrij spel met Maxime. Jack is er heilig van overtuigd dat Wiet de verkeerde keuze maakt in haar rechtszaak. Vrijdag 7 oktober Rikki is het gezeur over haar baby helemaal zat en neemt een drastisch besluit. Jack raakt zeer teleurgesteld in het rechtssysteem. Nina mist Noud, maar durft haar moeder niet alleen te laten.
hmm ik vind idd iedereen op zijn tijd wel eens erg irritant, maar de meeste die hier besproken worden spannen wel de kroon
Rikkie praat volgens mij echt met consumptie, (gelukkig kan het niet door de tv heen) van de week hing die tong ook al bijna op dr enkel toen ze zo tegen Rik uitviel. Bij Sjoerd krijg ik spontaan het gevoel om zijn haar te wassen, het ziet er zo baggervet uit
ik ben volgens mij de enige die zich maaaaateloos aan Nina irriteert. dat vind ik echt de ''zeikerigste'' actrice ook.. dat gezicht als ze acteert en die stem.. krijg er de rillingen van hahaha
Ja ik vind Rik niet zo geweldig op moment nee... en ja nina heb ik eigenlijk nooit echt wat aan gevonden
Nee ik vind Nina helemaal niet leuk. Maar ook Marley(zo heet ze toch?) is niet echt mijn tiep. Ik vind Nick dan wel weer leuk! Vooral nadat ik de preview heb gezien!
Ik denk dat hij die placebo's erin gaat doen en omdat maxime de medicijnen gehaald heeft dat zij de schuld ofzo krijgt dat ze ze verwisseld heeft?? geen idee is maar een hersenspinsel.
Als hij maar niet Janine gaat gebruiken om wraak te nemen op Maxime Ik weet even niet meer waar Nick toe in staat is haha