Ik denk dat Nick inderdaad Janine gebruikt om Maxime terug te pakken. Maar goed, eerst maar eens kijken hoe Charlie reageert op de kus van Nick!
Ik sta nog in tweestrijd, aan de ene kant vind ik het leuk als Charlie weer wat met Nick krijgt, vooral nu Rik zo raar doet, maar aan de andere kant vind ik het ook wel weer zielig! Gelukkig is het maar een soap!
De laatste aflevering waar Lieke {Charlie} in voor komt is in November.. Ik ben benieuwd hoe zij uit de serie gaat verdwijnen..
11-11-11 is haar laatste dag op de set (filmopname) dus denk dat het pas 2012 gaat worden voor die uitzending word uitgezonden
Ja, of hij laat haar ze niet gebruiken maar komt er net op tijd 'achter' dat het neppe zijn We zullen het zien.
ik vind de laatste afleveringen een beetje tegenvallen. Jullie ook? Komt misschien ook door die irritante Breakers reclame..
Overduidelijk product placement inderdaad... Daar hoeven ze dat logo echt niet voor in beeld te zetten aan het begin. Het lijkt wel een echte reclame, zoals Rikki vandaag die breaker vasthield - even beeld vastzetten - en we gaan weer verder....
Ik vind die sluipreclame ook irritant! Je kan het niet eens meer sluip noemen! Eerst die Haribo snoepjes die je te pas en te onpas zag en nu die breakers. Verschrikkelijk!
Niet gezien, maar dat is toch niet zo raar? Je hebt Breakers met en zonder zonnebloempitten. En Lana moet volgens mij een kindje van nu ruim 1,5 ofzo zijn. Mijn zoon eet ook wel knijpfruit en knijpdanoontjes
Ik vind sowieso de laatste afleveringen moeilijk om te kijken. Rikki en de baby...Beetje liggen janken bij de echo omdat er toch echt een kindje zit en dat kindje leeft en gezond is. Heerlijke timing voor mij(en vast nog wel wat anderen) Ik heb echt zitten brullen op de bank. Plus die verhaallijn van het ouderschap faken vind ik echt te triest voor woorden. Goed dat Sjoerd het zn ouders verteld heeft!
Rikki vind ik van af het begin al geen leuk spontaan meisje. Ze lijkt me in het echt ook over het paard getild namelijk. Dat ze dit met de baby doen is nu fictie. Maar er kijken ook tienermeisje en zo zien ze wel hoe het wel en niet hoort. Dat Rikkie totaal niet blij is met het kindje is haar goed recht ze had en heeft er niet om gevraagd en dacht na haar weten het veilig te doen. En toch onverwachts ongewenst zwanger kan op die leeftijd er behoorlijk in hakken. En dat ze nu met haar emoties kampt laat maar eens zien dat niet alles loopt zo als je hoopt. Dat je zelf iets vreselijks hebt mee gemaakt met kinderen krijgen moet je eigenlijk er niet in betrekken omdat het fictie is en ook ergens iets leerzaam is voor jongen meisjes die ook met dit soort problemen kampen en met ongewenste kindjes komen te zitten. p.s snap je wel hoor het is ook erg verdrietig om te zien hoe sommige er op reageren en dat er vrouwen zijn die met moeite kinderen kunnen krijgen of zoals in jou geval een doodgeboren babytje hebben gekregen zo iets blijft knagen. Hoe oneerlijk het ook is. Er worden nu dingen gedaan die niet door de beugel kunnen. Dat bijvoorbeeld Charlie doet als of ze zwanger is om het als het kindje geboren is. Te doen als of het haar kindje is ( wat ze zeer tegen haar gevoel in doet) om Rik te gemoet te komen uit schuld gevoel na haar misstap met Danny. Nu de ouders van Sjoerd het ook weten. Begint het spannend te doen Anton reageert meteen weer heel afwijzend naar zijn zoon. Net zo als toen hij er achter kwam dat hulpen de pup homo bleek te zijn. Hij trapte zijn zoon letterlijk en figuurlijk de grond in omdat hij er niet mee om kon gaan. Na de hand trok dit bij. Hoop dat dit bij Sjoerd ook het geval is. Die jongen was zich ook geen kwaad bewust dan dat ze het veilig deden en kreeg gisteren avond meteen een preek van hier tot en met Tokio. Daar in tegen moeder Bianca is er voor haar kinderen en speelt de moeder die veel begrip voor haar kinderen op kan brengen. Hoop dat deze verhalen lijn goed uit gaat pakken. Als Rikkie bevalt dat ze als nog het kindje in haar arme sluit. Wat ik niet uit sluit en dat ze het samen met sjoerd gaat opvoeden met de hulp van de ouders.
Misschien even iets beter lezen... Ik heb geen moeite met kinderen krijgen. Ik ben 2 weken geleden met 17weken mn zoontje verloren, nadat ik een gezonde zoon heb gekregen in 2008. Mijn wereld storte in omdat mn kindje niet leefde met de echo... Haar wereld stort in omdat het kindje wel leeft. Ik weet dat het maar een verhaallijn is, maar het blijft pijnlijk.
woehoe 11 november is de dag.... Dat Lieke de serie verlaten mag (sorry, ik ben een Lieke van Lexmond hater)
Mams136, dat is heel pijnlijk lijkt me! Heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies. En dan het zien van gtst met de beelden van Ricky helpen daar niet aan mee. Helaas zijn er mensen die om wat voor reden dan ook hun kindje niet willen en dan is het des te pijnlijker dat iemand die het zo graag wil het niet gegund is
Had het al verbeterd ik las idd niet goed. En heb van dicht bij mee gemaakt wat voor impact het heeft. Mijn zusje is haar kindje verloren met 24 weken zwangerschap. Maar ik snap dat het nog heel vers voor jou is. Dikke knuffel.
ik snap eigenlijk niet waarom Rik met zijn mobiel een foto van de echo wilde maken? In de tijd dat Rikkie in de maak was( zo'n 17 jaar terug) hadden ze ook al echoapparaten waar mooie plaatjes uit kwamen rollen.