ja dat dacht ik eerst ook van rikki,maar ik denk dat ze het eetstoornis onderwerp weer evne n de picture wilden zetten. En Charlie gaat er denk ik vandoor met Nick,waarm zou hij anders terug in de serie komen. Janine wordt weer beter en de band tussen haar en nina komt ook weer goed. Jef blijft me een raadsel?? misschien dat hij even uit de serie moest voor prive zaken,het ging namelijk allemaal zo snel. goed,i.i.g erg spannend!
Ah blij dat ik dit topic gevonden heb, ben dol op speculaties en spoilers van GTST Weet nog van vorig seizoen dat er altijd gezanikt werd in een topic over de spoilers e.d.
Leuk dit topic heb er ook helemaal weer zin in! Ben idd ook erg benieuwd denk dat Lucas dood is,en janine op kritieke toestand ligt. Jeff komt uiteindelijk wel weer terug,want ging er niet uit. Charlie gaat wel uit de serie maar wilde niet dood gaan zei ze in een tvprogramma,dus zal wel met Nick mee gaan hij zou maar tijdelijk blijven in de serie...Zoooo spannend leuk leuk leuk!
Oeh spannend hoor!! Ben erg benieuwd hoe dit allemaal gaat aflopen!! Lang leve RTL lounge, kan dus de aflevering in de ochtend al zien!!
Haha hier ook iemand die een late dienst draait. Had eigenlijk een dag maar een collega zat zo omhoog, ik durfde niet te zeggen dat ik dan de 1e aflevering zou missen haha. Ik neem het gewoon op en dan kijk ik na mijn late dienst nog eventjes
Gtst stopt ermee? Dat is mij helemaal nieuw, verhaallijnen jatten van atwt lukt natuurlijk niet meer (geintje)
Maar goed, ik denk iig dat die vriendin van Jef (Tineke? Ben er even uit door de pauze haha) geen slechterik is, maar dat Jef iets is overkomen en zij daar is om een beetje op de vrienden/familie van Jef te letten, maar dat ze niks van Jef mag zeggen.