Co-assistent en Edwin krijgen wat met elkaar. Edwin voelt zich schuldig en kapt het af. Biecht het op aan Lucas en belanden in een relatiecrisis. Ik voorspel maar wat hoor, haha.
Ik denk dat Edwin met die Co assistent voor lucas' neus staat te zoenen en hij Lucas dan wakker word.
Dan zou het zo zijn dat ze direct na het 'sexen' met Bing al steken heeft. Ach ja, in soaps gaan de dingen altijd zo snel, haha.
Ze zullen het vast wel eens eerder gedaan hebben Hoef niet perse die 1e x te zijn dat ze toen haar eisprong had natuurlijk!
ik zag wel een stukje interview met de acteur die de co assistent speelt en die zegt dat hij het heel spannend gaat maken
Ik had al een tijdje niet gereageert, druk druk druk met ons pas geboren meisje! Gelukkig wel goede tijden kunnen volgen, vind de verhaallijnen op dit moment boeiend en spannend, ben benieuwd wat er aankomende week weer allemaal gaat gebeuren!
Ja dacht ik ook dat was bij life for you toch? Ach ik vind die Nick altijd wel leuk hoor die opmerkingen en dan die kop erbij geniaal.
Jaaaaaaaaa, hier ga ik ook meekletsen als het mag, ben hier nieuw, maar ben o zo'n gtst fan Die assistent lijkt me een homo of zal hij bi zijn?