GTST topic 2011 ! -> met Spoilers& speculaties!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door lydia1986, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ja echt dom..

2. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Wat gedraagt Rik zich als een eikel zeg!

3. konijntjeislief

konijntjeislief Actief lid

13 apr 2010
    235
    0
    16
    NULL
    NULL
    mbt Rik:

ik zou zeggen; je bekijkt het maar lekker!!! hup! buik af en weggaan als ik charlie was. pfffffff

4. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Grrr die Rik!

5. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Waar zit Rikki nou eigenlijk?
    En ben wel benieuwd wat ze van plan is...

6. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik denk dat rikki in het buitenland zit en idd een abortus wilt laten doen maar tegen gehouden word.

En ik denk ook dat ze dan alsnog samen met sjoerd het kindje gaat opvoeden.

7. Muisje1992

Muisje1992 Actief lid

15 aug 2011
    436
    0
    0
    Breien
    Zuid Holland
    Het leek ook wel op dat vakantiehuisje! Daar had het wel wat van weg.

8. MrsXL

MrsXL Fanatiek lid

19 nov 2009
    1.007
    0
    0
    Huismama.
    Dat wou ik net zeggen.
    Dat vakantiehuisje waar Rikkie met Sjoerd, Lucas, Edwin en zo is geweest.

9. Muisje1992

Muisje1992 Actief lid

15 aug 2011
    436
    0
    0
    Breien
    Zuid Holland
    Ja deze was alleen wat kleurrijker, dus misschien ergens anders

10. glimworm

glimworm Niet meer actief

ik doe het liever andersom, maar helaas niet gelukt :(

11. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Ben wel benieuwd wat Rikki in haar hoofd heeft gehaald, maar ik denk dat het uiteindelijk allemaal goed komt. Sjoerd vindt haar en samen praten ze erover en komen ze er vast wel uit. Ik hoop eigenlijk dat ze het kindje zelf willen houden. Zal niet makkelijk zijn, maar ze hebben hulp genoeg, lijkt me (als die hulp een beetje bijdraait... Rik, Anton....)

12. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Waar ze toen met zn allen zaten.. Dat acht ik dus ook

13. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Daar zit ze ook :D

En iemand vind haar... Wie weet ik niet maar ze word gevonden

14. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    waren deze al geplaatst????

Maandag 10 oktober:
    Rik is radeloos als Rikki spoorloos is. Hij reageert zich af op Charlie. Sjoerd start een zoektocht naar zijn vriendinnetje. Jacks wereld stort in als hij hoort wat de eis is in de rechtszaak tegen Wiet. Door de rechtszaak krijgen Sjors en Bing meer begrip voor elkaar.

Dinsdag 11 oktober:
    Tanya weet het zo te draaien dat Jef weer begrip voor haar krijgt. Jack en Sjors zijn het niet eens over hoe het nu verder moet na het vonnis. In het spel tegen Maxime speelt Nick zijn troeven subtiel uit. Lorena probeert Jack te vergeten en flirt erop los.

Woensdag 12 oktober:
    Sjoerd spoort Rikki op en blijkt het hart op de juiste plek te hebben. Charlie voelt zich niet serieus genomen door Rik. Nick geniet als Rik en Charlie door hem (weer) ruzie krijgen. Om Nina's vertrouwen terug te winnen neemt Maxime een rigoureuze beslissing.

Donderdag 13 oktober:
    Sjoerd en Rikki hebben een besluit genomen over de toekomst van hun kind. Hoe gaan de families De Jong en Bouwhuis reageren? Jack voelt zich onbegrepen en heeft tijd nodig voor zichzelf. Als Bing hun relatie probeert te redden, houdt Sjors af. Nick wil weten wat Charlie voor hem voelt. Dit brengt haar in verwarring.

Vrijdag 14 oktober:
    Edwin weet niet wat hem overkomt als hij de nieuwe co-assistent van zijn vader ontmoet. Maxime geeft Janine haar laatste injectie. Tanya heeft een (onaangename) verrassing voor Jef. Lorena reageert haar teleurstelling af en dus is er geen man meer veilig.

Maandag 17 oktober :
    Bing overdondert Sjors Met een ingrijpend voorstel. Lorena probeert zonder gezichtsverlies onder een date uit te komen.Ludo is woest als hij hoort wat er met Janine aan de hand is. Edwin mist zijn vriend.

Dinsdag 18 oktober:
    Ludo weerhoudt Anton ervan om de politie in te schakelen. Charlie heeft geen zin om nog langer te doen of ze zwanger is en doet de nepbuik af. Sjors vraagt Janine om advies over het voorstel van Bing.

Woensdag 19 oktober:
    Tanya verrast Laura met een uitnodiging. Edwin doet iets te luchtig over zijn zorgen, merkt Ron. Rikki en Sjoerd worden geconfronteerd met de consequenties van hun keuze. Lorena weet een nieuwtje over Ron.

Donderdag 20 oktober:
    Rik laat zich door Nick uit de tent lokken. Ludo krijgt goed nieuws over Janine, maar liegt er tegen haar over. Tanya heeft een zenuwslopende ontmoeting met Laura en Jef. Edwin ergert zich aan Ron.

Vrijdag 21 oktober:
    Nina laat het er niet bij zitten als Noud een spoedklus moet doen. Jef en Laura ontdekken hoe Tanya echt over hun denkt. Charlie en Rikkie shoppen voor positiekleding. Totdat bij Rik de bom barst.

15. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Er mag van mij wel wat meer actie komen, vind het maar saai hoor!

16. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    En ik dacht het ook :D

17. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    jep spoilers waren er al ;) !

18. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    ow haha solly! heb ik zeker over heen gelezen.

19. MHMW

MHMW Niet meer actief

Ik dacht ook aan dat vakantiehuisje! Ik denk dat alles wel goed komt tussen Sjoerd, Rikkie en de baby.

20. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    hoi meiden, ik las even mee en dacht al vanaf vorige week: sjors en bing adopteren het kindje van rikkie en sjoerd!! (of is dit al gezegd, heb niet alles teruggelezen...)

en wat ik me ook afgevraagd heb: kan het kind niet nog van die pipo in de gevangenis zijn? Syl? aangezien ze al zo ver was? hebben ze nog een verhallijntje voor over een paar jaar ;)

syl terug uit het gevang: komt erachter dat rikki kind heeft, eist vaderschapstest en blijkt vader te zijn. sjoers en bing hebben dan dat kind geadopteerd, maar zonder toestemming vader blijkt dus achteraf, drama drama drama!!

Of draaf ik nu een beetje door?? :-D

Deel Deze Pagina