Wat leuk een GTST toppic, ik heb zo te doen met de ongeboren baby van Ricky... arm kindje word nu al gehaat en is zo ongewenst.. komt omdat ik zelf zwanger ben denk ik haha. Ik zie t nog wel gebeuren dat Bing en Sjors de baby adopteren.... die zitten niet voor niets nu in deze situatie. Wel een vaag onzin verhaal trouwens, onvruchtbaar omdat ze een miskraam heeft gehad
Haha ja inderdaad! Pff kan me zo inleven in zo'n serie, dat ik echt kwaad ben Ik vergelijk het maar met mensen die erg fan zijn van voetbal en daar ook zo fanatiek in zijn...
Entrees en exits September 2011 Entrees en exits Pip Pellens Wiet van Houten Exit: "onbekend" Lieke van Lexmond Charlie de Jong Exit: "23 September 2011" Bartho Braat Jef Alberts Rentree 16 September Jan Kooijman Danny de Jong Exit 16 September
Nee volgens mij komt Danny weer terug, maar ik meen me ook te herinneren dat hij meer bij zijn kindje wou zijn, dus ik weet het niet zeker. En Lieke heeft 11 november haar laatste draaidag en dat word bij ons in februari uitgezonden.
danny komt terug, maar heeft zijn laatste draaidag begin volgend jaar, dan gaat hij er wel definitief uit
danny gaat er indd definitief uit, hij komt eerst even terug, en over een paar maanden gaat hij er definitief uit.
Ojaaaaaaaa, jee dat zat heel ver begraven in mn geheugen. Ik kijk het ook niet zo trouw, meestal alleen het begin en het einde van het seizoen en dan af en toe tussendoor. En volg jullie topics, als het hier spannend wordt kijk ik weer wat vaker
Ben benieuwd wie of wat (jongen of meisje, vrouw of meneer) er in de plaats gaat komen voor degene die weg zijn of weg gaan: - Wiet - Charlie - Danny Mis ik er nog een paar?
Dan blijven ze dr eigen kind toch nog steeds zien?? Ik denk dat heel dat kindje niet gezien gaat worden!
idd zon idee heb ik ook is ook wel heel toevallig he dat sjors net onvruchtbaar word verklaart terwijl rikkie ongewenst zwanger is en het wil laten adopteren.
Ik denk dat bing en sjors het kindje zouden willen hebben , maar zo dra rikki het kindje vast heeft, toch zelf wil houden... En daar door krijgen bing en sjors weer meer ruzies...