Riki heb toch zelf gezegd dat het niet door charlie en rik mag worden opgevoed omdat ze haar kindje dan altijd ziet? Waarom zou ze het dan wel aan Bing en Sjors adopteren? Dan zie ze het toch nog steeds?????
Die Marianne Mudder is zij niet van Baantjer? Excuus als het al eens gezegt is maar ik heb dat dus gemist
Ik zou het erg slecht vinden van GTST als Rikki en Sjoerd daadwerkelijk het kindje ter adoptie afstaan en je er nooit meer iets van hoort. Dat zou wel erg 'makkelijk' zijn. Ik hoop dat ze het kindje zelf opvoeden en de positieve kant laten zien van tienerouders. Er hangt al zoveel negatieviteit daar omheen.
Lorena en Nina zijn van kapsel veranderd Bruno.nl - Nieuws - [PICS] Marly en Gigi showen nieuwe kapsels
Volgens mij heeft Gigi een pruik op! Haar eigen haar is volgens mij dunner. Moet wel zeggen dat het ze beide goed staat!
Volgens mij zijn het ook van bedie pruiken, Was op tv ook gister. Vond het wel grappig, daarom ook gepost
ik denk dat riki en sjoerd de baby wel laten adopteren en dat sjors en bing dan per toeval die baby krijgen van hun en daar weer een heel verhaal om komt.
hmm ik niet, past niet bij dr gezicht.. maar ieder zn mening natuurlijk a.s dinsdag weer nieuwe spoilers!! ben benieuwd !
LOL. Nou als Sjors en Bing dat kindje van Rikkie en Sjoerd krijgen vind ik alles wel erg voorspelbaar! Mag van mij nu wel wat meer actie in komen. Kijken wat Tanja met Laura van plan is
misschien kan Rikkie haar kind wel anoniem afstaan en zal ze dan niet te horen krijgen wie het adopteert,zal ze er dus ook niet achter komen dat Sjors en Bing uitgerekend hun kindje hebben gaan opvoeden. ik zeg maar wat