Tineke/Tanya zal er wel wat mee te maken hebben hoor, anders doet ze niet zo debiel lijkt me.. En idd dat paspoort verbranden is ook niet helemaal normaal. Ben wel zeer benieuwd naar het verdere hiervan
Oh, lees net inderdaad dat het een of andere flauwe grap was...erg leuk! Zat vanmiddag al helemaal te balen op de bank. gtst is echt het enige programma wat ik echt volg!
Straks even shownieuws kijken, misschien worden we wat wijzer... Diverse echte fans konden vandaag kijken naar de nieuwe aflevering en shownieuws was erbij Ze zullen wel niet veel loslaten, maar ach..
Hey meiden, geweldig dit topic!! Ik kan ook echt niet meer wachten, heerlijk om s`avonds om 20.00 weer aan de buis gekluisterd te zitten met een kop thee en wat lekkers!!
Ik sluit me aan bij dit topic Is leuker dan die andere! Vind het wel leuk die spoilers en speculaties!
Ik kan niet wachten tot 5 september!! Zijn er toevallig mensen naar de theatershow geweest? Daar was de aflevering al te zien als het goed is. Ben zo benieuwd!!
gevonden (is uit een reactie van youtube filmpje dus hoop dat het klopt : Janine is in haar hoofd geraakt, maar haar hersenen niet dus ze is niet dood, rosa krijgt een leveroperatie en lucas ligt in coma. Nina is naar huis gevlucht en wil niet naar t ziekenhuis., En wiet wordt door Sjors en Jack meegenomen naar het politiebureau. Aan t einde zie je ook nog dat danny en tanya op de grond liggen, weet niet wat daarmee is, daar eindigde de aflevering mee.....
Oeeeh ik zie iemand in mijn fb lijst dat ze naar theatershow s geweest! Ik ga mailen! Wat zal ik allemaal vragen? Help! Hypeerrr haha
Haha u go girl ! wat er in de aflevering is gebeurd staat er al .. ben benieuwd of ze nog meer weet !