GTST topic 2011 ! -> met Spoilers& speculaties!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door lydia1986, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik denk dat Sjoerd en Rikki alsnog besluiten het kindje zelf op te voeden.

En anders gaat het naar Sjors en Bing en komt er volgend jaar een leuke zomerstop!

2. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

zoiets zal het idd wel zijn ja;);)

3. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    @glimworm: zo denk ik er idd ook over ja.....

4. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    O ja misschien kan dat ook nog wel

5. Sakinah

Sakinah Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.088
    0
    36
    ben gestopt met kijken
    vind het echt niets meer aan
    ben even helemaal klaar met GTST :p

6. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    oei oei oei die Nick zit mooi in de puree,

7. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Of Maxime...

8. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Ja maar Nick heeft het gedaan ;) en hij is er nu acter gekomen.... en nick voelt nattigeid

9. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Is dat in de shortie????

10. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Ow dat heb ik dan ff gemist denk ik... :D

11. limegreen

limegreen Bekend lid

6 mei 2008
    892
    0
    0
    Maandag 24 oktober
    Charlie begrijpt niets van Riks beslissing en kan zich er dus niet bij neerleggen. Lorena verveelt zich en flirt met de verkeerde man. Sjors wil Bings adoptievoorkeuren weten. Jef schrikt zich rot als hij Laura samen ziet met Tanya.

Dinsdag 25 oktober
    Lorena vraagt door bij Charlie over de zwangerschap totdat Charlie daar genoeg van heeft. Nick haalt Rik het bloed onder de nagels vandaan. Rikki probeert met een smoes Sjors om de tuin te leiden, maar of dat lukt... Bing krijgt vervelend nieuws.

Woensdag 26 oktober
    Janine is erg onzeker over haar gezondheid. Charlie neemt een emotioneel besluit als Nick haar een voorstel doet. Na een goed gesprek met Lorena gaat Rik aan zichzelf twijfelen. Edwin heeft het helemaal gehad met zijn vader als die hem een ongepast voorstel doet.

Donderdag 27 oktober
    Charlie eist dat Nick de leugen rechtzet. Janine en Ludo zijn het oneens over hoe ze de schuldige van de moordaanslag gaan aanpakken. Maxime heeft een fijne verrassing voor Janine, maar die vertrouwt het niet. Rik is bang dat hij Charlie nooit meer kan vertrouwen.

Vrijdag 28 oktober
    Sjors gaat haar vermoedens bij Rikki checken. Bianca onderzoekt of Sjoerd meer voelt voor het ongeboren kind dan hij wil toegeven. Bing komt voor een groot dilemma te staan. Sjoerd en Rikki proberen samen te beslissen over hoe nu verder.

12. limegreen

limegreen Bekend lid

6 mei 2008
    892
    0
    0
    Maandag 31 oktober
    Sjors ontdekt een manier om sneller aan een kind te komen. Maxime probeert er via Nina achter te komen wat Ludo en Janine haar verwijten. Ludo raakt gefrustreerd als zijn onderzoek op niets uitloopt.

Dinsdag 1 november
    Charlie bedenkt een truc om Nick een bekentenis te ontfutselen. Maar Nick is niet gek, dus daar komt gedonder van. Edwin schrikt als Ron komt logeren: kan hij zijn gevoelens onder controle houden?

Woensdag 2 november
    Edwin probeert Ron te ontlopen. Ron probeert er bij Lorena achter te komen of, en wat Edwin voor hem voelt. Charlie wil voor haar huwelijk vechten, Rik twijfelt. Jef houdt een pleidooi om Rik op andere gedachten te brengen.

Donderdag 3 november
    Rikki raakt van slag door Sjoerd, die vadergevoelens lijkt te ontwikkelen. Ludo wil Nick tot een uitspraak verleiden over zijn wraakgevoelens tegenover Maxime. Sjors en Bing proberen Rikki niet te pushen.

Vrijdag 4 november
    Sjoerd ergert zich aan hoe Anton met Rikki’s zwangerschap omgaat. Nina wil niet dat de anderen de hoop opgeven dat de comateuze Lucas ooit ontwaakt. Ludo raakt in de war als Nick hem handig bespeelt.

13. MHMW

MHMW Niet meer actief

Oh spannend! Ik wil dat Rikki en Sjoerd de baby zelf houden. Ik vind het maar niks als Sjors en Bing het kindje adopteren.

14. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Het lijkt mij ook maar niets als (zeikwijf) sjors en (nep) Bing het adopeteren...

15. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hmm aan de spoilers te zien gaat dat wel gebeuren..

16. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    ja of dat gaan wij nu denken, maar uiteindelijk gaat het toch weer anders dan we denken haha

17. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Haha, ja en dan ook nog adoptie vanuit NL! Tuurlijk ;)
    Leuk topic dit, abo!

18. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Sjoerd en Rikki houden de baby :D

19. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    wel?

20. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik denk het wel ja..

En anders als het niet zo is dan hebben we volgend jaar een mooie zomerstop;)

Deel Deze Pagina