Wat is het ook een heerlijke gluiperd he, die Nick!!! Maar jeetje zeg...wat is het ontzettend saaaaaaiiii!!! Wel een beetje zoetsappig allemaal hoor....
Ze hebben al veel langer geleden in Haarlem gefilmd, toen Robert en Jeff nog samen een bedrijf hadden, filmden ze ook regelmatig een pand dat aan de Parklaan is gebouwd.
Wat voor telefoon is dat die ze allemaal hebben? Is dat goede?? Of alweer een oud modelletje Kben niet zo thuis in de telefoons.. Maar ik vind m wel erg leuk er uit zien!
Nou toen Charlie de spullen ging halen had ik echt verwacht dat ze elkaar in de armen zouden vallen.....
Lt20, dat had ik ook verwacht! Nick vind ik helemaal niet leuk nu! En hoop indd dat Jack snel terugkomt! Die vind ik erg leuk
Vind echt dat Rick te ver is gegaan met alles...maar zou ook niet voor Nick kiezen...wat een gladde...
Samsung galaxy.. En de galaxy S2.. De laatste is nieuwe model, maar er komt alweer een 3 aan, als die er al niet is.. Ik heb zelf de galaxy S2 maar ben er ontzettend wijs mee
eehmmm mijn man die moet verplicht mee kijken (A) haha maar die moest zo ontzettend lachen om de opmerking van Ludo tegen Janine. (ik ook hoor maar ben echt een sucker en zit helemaal in het verhaal hoor dat soort dingen ook niet ) Zij slaat helemaal door en denkt dat ze terminaal is. Zegt Ludo: Als jij terminaal bent dat zaten we hier nu niet, dan danste we onze laatste tango aan de DODEzee... hahaha hoezo dubbel
Maxime is weer eens veel te nieuwsgierig En tja sjors laat er geen gras over groeien dat ze graag een kindje willen en klopt dus bij ricky en sjoerd aan..
Ik denk dat je dan nog wel aan een duur abbo vast zit, maar het is zeker de moeite waard om even te gaan kijken