ja liefst wel!..en als charlie er dan toch nie is, kan rikki geowon dara ene leuk babykamertje maken!
ik wil net gtst terug kijken , moet ik 0,99 betalen? wat is dat nou op eens? hebben meer mensen dat of is dat alleen voor het bekijken van uit het buitenland?
@ Limegreen: ik dacht het ook, maar toen zag ik opeens dat het de aflevering voor vandaag was.. Dus je kan een aflevering vooruit kijken als je dat graag wil. Die van 2 nv was wel gratis. Ik vind dat huis van de bauhuisjes zo gaaf he, dat riviera huis!
haha leuk he Ik mag heel de dag kijken naat het Riviera Moison (ofzo) ik kijk er op uit vanuit me huiskamer
Helemaal gelijk!!! ik klik altijd op de laatse en heb niet gekeken welke datum of welke aflevering.. Thanks voor de tip, ga nu ff gtst kijken , kids liggen toch lekker even te slapen
Dat stukje op donderdag over edwin... zou dat zijn dat edwin moet beslissen of ze de stekkers eruit trekken bij lucas???? Hij gaat toch niet uit de serie of wel??? las trouwens ergens dat iemand schreef dat charlie goed kan spelen dat ze dronken is... dat vind ik ook ze dan echt heel grappig!!!! en net echt!! Jammer dat ze eruit gaat
Wie weet is het niet gespeeld en heeft ze zich eerst volgeladen Nee Lucas gaat de serie niet uit. ik vermoed ddat hij juist bijkomt en Edwin samen met Ron ziet zoenen
ja ofdat hij meteen (kan zomaar in gtst) merkt dat ie verliefd is op een ander.. Of indd bijkomt en edwin net ff niet bij hem is en buiten -wel voor zijn raam natuurlijk- staat te zoenen / knuffelen met ron
Maandag 14 november: Het stoort Rik enorm hoe Sjors en (vooral ) Bing met de adoptieregeling willen omgaan. Rikki en Sjoerd moeten nadenken over hoe ze verder kunnen. Ludo heeft zo een idee over wie Janine in gevaar heeft gebracht. Dinsdag 15 november: Rikki is Bings opdringerigheid zat. En waar ze ook tegenop ziet: de komende bevalling. Sjoerd heeft het gevoel dat hij geen inbreng heeft in de beslissingen rond zijn kind. Anton wil weten hoe het zit tussen Ron en Edwin. woendag 16 november: Charlie denkt dat Rik haar via Valentijn probeert terug te winnen. Lorena probeert haar relatie met hunk Hugo op een intiemer niveau te krijgen. Lucas weet zeker dat er wat speelt tussen Ron en Edwin. donderdag 17 november: Maxime speelt open kaart tegen Lorena en vraagt haar hulp om Nick te ontmaskeren. Janine wil dat Ludo haar betrekt bij zijn riskante plan de verantwoordelijke te straffen. Ludo doet Nick een bijna onacceptabel voorstel. vrijdag 18 november: Alles en Iedereen is in rep en roer als Rikki's bevalling begint. Nick krijgt iets in de schoot geworpen: de ultieme kans om met Maxime af te rekenen. Valentijn verklapt een geheimpje aan Nick.
nou kijk es aan als ik t niet dacht lucas komt bij en weet al dat er wat speelt als iedereen nu eens zosnel geneest van een coma en rikki gaat bevallen.. beloofd een leuke week te worden!
Zal het een meisje of jongen zijn, en hoelang zal de baby in de serie blijven? Ben sjors haar gedrag Helemaal zat, maar las dat meer mensen dat hier zijn
Grappig, Rikkie was/is minder ver zwanger dan ik Ben benieuwd of dit in soapland ook inhoud dat ze dus te vroeg gaat bevallen.. Maar zal wel niet..
2 weken terug was ze nog 30 weken.. Ik denk dus dat ze wel te vroeg bevalt, en misschien zelfs dat het kindje dan doodgaat, omdat het te vroeg komt? Ik hoop het niet!!!!
Ik ben voor mezelf aan het proberen de verhaallijnen voor elke personage te bedenken, maar heb het gevoel alsof GTST een beetje het spoor bijster is.. Rikki&Sjoerd: Zwangerschap Rik&Charlie: relatie Janine&Ludo&Maxime&Nick: Janine Ron&Edwin: Verliefdheid.. En verder? Lorena? Ik lees wel in de spoilers dat ze een nieuwe 'vlam' krijgt.. Zal dat een verhaallijn worden? En verder? Veel verhaallijnen lopen ten einde.. Gedoe met Tanja loopt ten einde.. Ben nog wel benieuwd hoe het gaat met Rikki en de adoptieplannen.. En dus of het kindje uberhaubt blijft..
Misschien een stomme gedachte maar heb zon vermoeden dan sjoerd de baby mee gaat nemen....... en dan lucas ron en edwin ziet zoenen door t raam ofzo dat zal wel zo zijn. Af en toe volgt gtst net iets uit atwt of the bold.......hihi.