Ja Nick is irritant!!! En wat vonden jullie nou van die verpleegster die als eerste bij Lucas in de kamer was??? Ik vond het slecht geacteerd!
Er zit zo'n tussenstop tussen de contracten, anders moeten ze vast contract aanbieden.. Net als Jan (Danny) en Ferry (Lucas) heeft 'Jack' dit probleem ook, en dus komt hij ook weer terug, maar moet hij er even uit!
Ja maar niemand maakt zich druk om hem of iets.. Zelf Lorena vind het wel best! Ja edwin heb altijd kapotte lippen, ik vind hem ook niet echt knap!
Huh wie kan mij dit vertellen?? Janine verteld net aan Lucas dat hij 2 mnd in coma heeft gelegen. Maarrr Rikkie kreeg na de bruiloft van Nina en Noud te horen dat ze 26 weken zwanger was. Maar als ik 26+8 doe is het toch 34?? Hoe kan ze dan in ene 38 weken zijn?!?!
dat klopt sowieso niet, want ik was hooguit 2 weken verder dan haar.. helaas zit ik nog maar op 32 (ik wil zoooo graag naar minstens de 34) en zij is bijna uitgerekend
Nee maar dat was al langer bekend toch.. Rikki was toen Anita overleed nog 'klein'.. Moet je haar nu zien
Ja maar dan komen ze n de zomerstop in ene groot terug. Nu is het in ene midden in het verhaal vind het maar vaag hahaha
haha ik moest daar zo vreselijk om lachen voorstukje van morgen: 'Hou jij van kwartel?' 'Alleen als ie doof is' Tja, zulke humor heb ik sinds ik zwanger ben
nou idd.. 'ineens' komt Lucas bij.. Geen plakkertje of draadje van een monitor meer te zien.. vind dat altijd zo vreemd.. zelfde als bij de co-assistent (?) één van die verpleegsters was te vroeg bevallen.. Meen rond de 34weken.. In het ene shot werd gezegd dat het kindje opstartproblemen had en nog geen 5 minuten later komt de verpleegster met het kindje op de arm de kamer binnen lopen.. zullen ze die dingen nou echt niet zien?