sjoerd stemt in met dat sjors en bing het kindje mogen hebben... denk wel dat als rikkie straks de baby in haar armen heeft het toch niet af geeft en dat sjors en bing op de gang staan te wachten en hun hele droon kapot spat.. en bing misschien wel weer agressief wordt..
ja ik hoop wel dat zoiets gebeurd...vind het nu wel irritant worden.. leek me juist wel een interessant verhaallijn, als sjoerd het ging doen..en gewoon met behukp van zn ouders ( alsof dat heel raar is, dat gebeurd vaak zat) En rikki zget ook ehct weer "adopteren "...ik irriteer me er echt aan haah ( adem in adem uit, het is niet echt ) trouwens rikki (in het ehct) lijkt sowieso aangekomen..bol gezicht en volle benen, eerst was ze heel dun...
ik vind het erg egoïstisch van rikki dat ze niet voor de baby wilt zorgen. omdat nu er niet klaar voor is, haar oude leven weer terug wilt hebben etc. etc. Je bent verantwoordelijk voor om zwanger te raken dus ook om voor het kind te zorgen. Ze kunnen hulp krijgen om voor de baby te zorgen en het zal zeker moeilijk worden maar ze zijn niet de enige op de wereld die zo jong moeder wordt. Ik zou me zelf wel op mijn kop willen slaan als ik zo zou denken. Geen ene emotie bij haar voor de baby en ze denkt alleen maar aan haar zelf. Ze is bang om sjoerd kwijt te raken, als ze zo gaat doen dan raakt ze hem juist kwijt of denk ik verkeerd?
Nou vind dat ook wel een beetje hard hoor.. Ze is jong en zegt dat ze het kindje niet wil, terwijl je kan zien dat ze het stiekem wel wil houden.. Als ze er met 8 weken erachter was gekomen was het op een abortus uitgedraaid, dat weet ik zeker.. Maar dat is dan ook weer niet goed.. Altijd roept iedereen dat als iemand een kindje niet wil, ze het beter af kan staan dan te aborteren of te dumpen in een vuilnisbak.. Maar nu gebeurd dat in een soap een keer en is het weer niet goed.. Ik denk dat ze het alsnog gaan houden en samen gaan opvoeden..
ze kiest voor een betere toekomst voor haar kindje, daar vind ik niets verkeerds aan..kindje hoeft niet de dupe te zijn van haar moeders : foutje... denk ook wel dat ze het samen gaan opvoeden...iig een hoop drama
Ik snapte ook niet toen ze zij van, later wil ik kindjes met sjoerd.. HALLO jullie krijgen nu een kind... Misschien begrijp ik haar manier van denken niet goed om dat ik niemand ken die een tienerzwangerschap heeft mee gemaakt.. I know het is een soap!
ja maar ik vidn dat de boventoon wel is, dat ze een leven met sjoerd wilt ZONDER kind voorlopig...dat vind ik wel een raar voorbeeld voor jonge meisjes...maarja (ja wie weet voor de rol, of gewoon kan natuurlijk ook, maar het viel me op)
Ik vind haar wel heel goed spelen. Vooral omdat je soms ziet dat ze zo vertederd met haar handen over haar buik heen gaat en dan zie je die blik verharden en wil ze er niks van weten. Heel goed gespeeld! Je ziet die onzekerheid er af stralen! Denk inderdaad wel dat ze het zelf houdt. Laten we hopen dat deze verhaallijn een hele hoop jongeren tot denken zet: Veilig vrijen!!!
ja idd, vind ook wel dat ze het goed speelt...je ziet dat ze zich niet wilt hechten...ook ehct zo "het of dat kind "
LOL Die situatie tussen Hugo en Lorena.. WAT! Ze gaat het ineens nu niet meer verbergen? Volgens mij heeft ze het de afgelopen tijd niet verborgen gehouden hoor..
ik vind ricky toch wel heel erg volwassen in dit gesprek... en dus eigenlijk best in staat om zelf de baby op te voeden... maar ze krijgen straks vast spijt en gaan dat alsnog doen haha!!
met lucas verhuist naar newyork later is lucas weer bij zijn moeder in nederland gaan wonen, vind ik ook zo iets, als mijn zoon in het ziekenhuis ligt al is het maar voor een paar dagen dan zou ik vanuit welk land dan ook daar heen vliegen waar mijn kind in het ziekenhuis ligt, maar na 2 maanden is stefano nog steeds niet geweest.
Maar is Stefano de vader van Lucas?? En Janine is de moeder van lucas?? Maar Stefano is weer de zoon van Ludo? Huh???
Rikki en Sjoerd hebben veilig gevreeën.. Ze hebben pil én condoom gebruikt, daarom is het ook zo lullig dat het toch gebeurd is..