huh stefano was toch al ludos zoon...en toen kreeg janine wat met hem en raakte ze zwanger en dat was lucas
Stefano is inderdaad de zoon van Ludo. Zijn moeder is toch Sofia, een dubbelrol van Janine toen. Stefano en Janine kregen een affaire en daar is Lucas uitgekomen. Wat een soap he, haha.
En dan was er toch nog een broer van Ludo en Stefano? Die werd toen gespeeld door Hugo Metsers meen ik. Marco/Mark of zoiets.
Ik weet nog dat ik af en toe eens keek, met dat gedoe van Stefano en Ludo e.d. Toen ben ik op een gegeven moment afgehaakt, vond het toen zo slecht, die had ineens een zus en die bleek weer de moeder van die te zijn, en dat was weer een dochter van, haha nouja zo'n idee kreeg ik. Nu kijk ik weer een paar maanden... Ik hoop echt dat Rikki & Sjoerd het kind gaan houden! Ik vond het wel een emotioneel einde hoor. Rikkie die huilt, Sjoerd die huilt en Bing & Sjors helemaal gelukkig. Ik heb 2 weken geleden "Rikki" in het echt gezien bij de efteling. Ze was denk ik met haar vriend, of een vriend, een donkere jongen. Ze zag er toen niet "dikkig of voller" uit hoor. Maarja dit is natuurlijk ook al eerder opgenomen... Weet nog dat ik zat te twijfelen om te gaan vragen wat ze nu met de baby zou gaan doen, maarja dat mag ze waarschijnlijk toch niet vertellen.
Dat snap ik ook wel hoor. Maar iemand zei hier dat ze vond dat "Rikki" was aangekomen, dat ze dat misschien moest voor haar rol. En daar reageer ik op. Dat ik het niet zag in het echt. Snap ook wel dat ze niet in het echt zwanger is.
stefano bleek inderdaad de broer te zijn van ludo. nick bleek de zoon te zijn waarvan ludo dacht dat stefano het was. begrijpen we het nog volgens mijn lag de schuld bij de vader van ludo
Luda had een relatie met Sophia daaruit is een zoon gekomen (nick) Ludo dacht dat Stefano zijn zoon was maar het bleek dat Sophia was verkracht door de vader van Ludo vandaar is hij de broer en niet de zoon van Stefano snap je het nu haha
ehh nee, ik snap het niet echt meer nee, want sophia is toch van zowel stefano als nick zwanger geweest, hoe kan nick dan de zoon zijn waarvan ludo dacht dat stefano dat was ?
dit was voor mij inderdaad al duidelijk dat heb ik in het verhaal van gtst gevolgd, maar hierboven word door lovewinnie gezegt dat nick de zoon is waarvan ludo dacht dat het stefano was, dat snap ik dus niet helemaal, want sophia is 2 maal zwanger geweest,dus kan ludo nooit tijdens de zwangerschap van nick gedacht hebben dat het stefano was, teninste zo vat ik die zin op,
Ludo wist niet dat hij nog een kind had. Even er van uitgaande dat Stefano gewoon zijn kind is (wat dus niet zo is) wist hij niet dat hij nog een zoon had en wilde dat ook niet geloven. snap je het nu