GTST topic 2011 ! -> met Spoilers& speculaties!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door lydia1986, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

aaaah kijk :D hier kan ik wat mee ;)

ik snap hem ;)

2. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

de bevalling begint indd vrijdag, maar zal wel zo zijn dat dat het einde is en maandag pas echt de bevalling begint/op gang komt.

ik vind sjors en bing ook irritant, en 2 keer in de maand je eigen kind zien vind ik ook wel erg weinig hoor !

3. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    ze claimen gelijk het kind... als ik hun was zou van mijn apart elke dag mogen zien...

4. MHMW

MHMW Niet meer actief

Ik ben dus niet de enige. Ik kan die Sjors en Bing wel uit de tv trekken! Want zijn hun irritant zeg. Ze dringen zich ontzettend op en hebben het al over hun kind en de bevalling. Ik gun hun het kindje niet. Want denken jullie trouwens, wordt het een jongen of een meisje? Ik denk een jongen.

5. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    ik gun het hun ook niet. ik hoop als nog dat rikki en sjoerd voor het kind kiezen met hulp van andere mensen

6. Muisje1992

Muisje1992 Actief lid

15 aug 2011
    436
    0
    0
    Breien
    Zuid Holland
    Dat bing dat ook gewoon zegt.. 1x per maand genoeg. WTF :O Ik hoop ook dat ze het zelf houden

7. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Spannend dat vrijdag dan eindelijk die bevalling gaat beginnen.
    Ik hoop dat ze zich dan toch ineens bedenken!
    Ik denk trouwens dat het een jongetje word, gaat vast Joeri heten. ;)
    Ik vind het ook echt lullig van Bing & Sjors dat ze het ineens zo gaan spelen. 1 of 2x in de maand je kind zien is echt weinig. Dan kan het wel niet goed zijn voor de binding enz. Maar als het kindje dat van kleins af aan al gewend is. Het kindje gaat toch ook weten dat het geadopteerd is.

Ik vind die Nick ook zooooo irritant! Ben benieuwd hoe dat af gaat lopen, ze verdenken nu Maxime.

8. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Gelukkig ben dus niet de enige die sjors&sjimmy wel wat aan kan doen!! i know,t is maar n soap maar t is echt zoooo irritant!

9. fafje

fafje Niet meer actief

zoo nu snap ik ook eindelijke s dat stefano en nick ding...thanks voor de uitleg :D

@sjors en bing >> kots

Maaaar ik weet er dus niks van maar ik bedoel...langdurige pleegzorg, is het zo dat sjeord en rikki bijv in de eerste mnd alsnog kunnen kiezne het zelf te willen opvoeden..en is dit dan mogelijk...mits zij alles klaar hebben staan en een goede situatie..of zouden bing en sjors altijd beter uitkomen

Maar vond het toruwen sook raar...dus rikki wilt het kind niet zien, maar zal het wel dagelijk kunnen tegen komen in bijv de konign of het dorp...zijn tenslotte vriendne van dr pa...

10. limegreen

limegreen Bekend lid

6 mei 2008
    892
    0
    0
    we moeten nu al een tijd danny missen , maar eigenlijk mis ik hem niet..

en denk dat het een meisje is en dat rikki haar dan anita wil noemen , naar haar moeder...

de schrijvers van gtst zijn wel goed bezig de laatse jaren , met rutger ierdreen was aan het bedenken wie het nou gedaan had en zo , en nu met de baby...

11. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Owwww wat is Nick eng?!!

12. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Ik ben geloof ik de enige die Nick wel leuk vind? :D Geweldig, dat schijnheilige gezicht dat hij er bij trekt.. Heerlijk..

13. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Ik vond hem zo eng nu toen hij woedend was.

14. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    haha ja he.. Ik vind het heerlijk om naar te kijken..

15. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Wel grappig dat toen Rikki 28 weken was en er achter kwam dat ze zwanegr was ik ook 28 weken was en ik ben nu 34 en nu lees ik dat de baby maandag geboren gaat worden...klopt niet helemaal maar ach dat doet de tijd in een soap toch nooit :p

16. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Oooh ik heb gister gemist!! Kan iemand me even bijpraten wat er gebeurd is?? :p

17. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    en dan uiteindelijk besluit ze toch het kindje samen met Sjoerd op te voeden..

18. Sakinah

Sakinah Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.088
    0
    36
    Ik denk dat ze het kind zelf gaan houden (hoop ik ook) want bing is verdoemd om geen kinderen te krijgen lijkt wel :p

19. Muisje1992

Muisje1992 Actief lid

15 aug 2011
    436
    0
    0
    Breien
    Zuid Holland
    Kan je zien hoe goed die kan acteren :p Ik vond het zo leuk, die big smile bij maxime toen Ludo weg was hahahahahaha en maar zeggen ik ben veranderd pa

20. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ik heb Christophe Haddad toevallig zaterdag op het toneel gezien in Zorro en toen ze het applaus in ontvangst namen deed hij schattig zo'n blaaskus het publiek in...
    Vind dat gemene in GTST nu wel wat ongeloofwaardig hahahahahahaha.
    Maar idd, hij kan goed acteren want dat kwade...Mijn god ik was onder de bank gedoken als iemand zo tegen mij deed:p

Deel Deze Pagina