Ik vind Nick ook erg leuk! Hij doet het echt goed, zet zijn rol goed neer. Maar eh, waar is Jack ineens? Hij is weg met de boot en tot nooit meer of...
Nick speelt wel heel goed ja, maar ik irriteer me een beetje aan de manier waarop hij praat, en dan bedoel ik niet het accent. Zo sluw. Ben ook benieuwd hoe het verder gaat met Ron, Edwin en Lucas. Ik vind Nina trouwens altijd zo overdreven verbaasd, geschrokken of boos, met die giga knikker ogen haha.
waah gaat de bevalling beginnen vrijdag??? wist ik helemaal niet!! moeten we weer wachten tot maandag ;-( ik denk ook en hoop het ook dat ze het kind zelf gaan opvoeden. en dan krijgen sjors en bing relatieproblemen... en komt sjors zeker weer bij de papa van lana whahaha En dan maakt charlie bij danny geen kans meer dus besluit ze maar met nick te vertrekken... Wat een fantasie heb ik waneer is charlie er eigenlijk voor het laatst?
Wie weet wanneer Nick er dan weer uit gaat? Misschien gaan Nick en Charlie er samen vandoor, houd die verhaallijn van dat kind van hun ook op. Hup, in 1 klap 3 weg. En dan heb je Danny ook nog... Nog geen idee hoe die weg zou gaan Misschien met hun 2en mee haha. En inderdaad die Sjors en Bing, getverdemme. Heb nu al medelijden met dat kind...