hahah mooi lachmomentje om Rikkie, de naieve puber: "ik neem wel een keizersnee en als het nog pijn doet een ruggeprik erbij, misschien wel 3" jaja
Maandag 21 November: Ludo speelt een spelletje met Maxime en Nick. Rikki zit er helemaal door en wil van niemand hulp. Bing wil het kind zo snel mogelijk mee naar huis nemen en gaat akkoord als Sjoerd het kind een naam geeft. Sjoerd gaat aangifte doen van de geboorte. Dinsdag 22 November: Nina wil weten hoe Lucas tegen Edwins overspel staat. Bianca heeft het moeilijk bij het horen van goed nieuws. De hele wereld lijkt aan Lorena voorbij te gaan; ze heeft alleen maar oog voor Hugo. Bing wil het kind afsluiten voor de familie Bouwhuis. Woensdag 23 November: Edwin probeert Lucas uit te leggen hoe het tussen hen zit. Rikki raakt verward in haar eigen gedachtes. Ludo weet Nick over te halen om met zijn wraakplan mee te doen. Ludo en Janine besluiten Nina niet in te lichten over hun plan. Donderdag 24 November: Charlie wil weten waar ze aan toe is met Rik. Sjoerd vindt Rikki's dagboek en leest hoe ze werkelijk tegenover haar kind staat. Lorena word overdonderd, verrast en teleurgestelt door Hugo. Vrijdag 25 November: Bing besluit dat hij het kind een andere naam gaat geven. Sjors is het daar niet mee eens. Bianca wil dolgraag haar kleinkind zien. Maxime vertrouwt Ludo, dan komt er slecht nieuws. Lorena wil dat Noud haar helpt om van Hugo af te komen. Nina ergert zich aan Edwin en Ron.
Naast Lieke van Lexmond nam ook Christophe Haddad gisteren afscheid van Goede Tijden Slechte Tijden. Dat betekent dat de rol van Nick Sanders tegelijkertijd ten einde komt als de rol van Charlie Fischer. De kans is dus heel groot dat Nick en Charlie samen Meerdijk zullen verlaten, samen met hun zoon Valentijn Sanders. Christophe Haddad twitterde gisteren dat hij enorm ging genieten van de laatste draaidag. De rol van Nick Sanders loopt af in januari 2012 en dit doet de geruchten nog sterker maken. Of we ook daadwerkelijk afscheid zullen nemen van beide personages in één scène moeten we natuurlijk nog afwachten tot januari 2012. Zoals het er nu naar uitziet zit die kans er dik in.
ik wist het wel dat die Bing zo walgelijk zou doen...ik irriteer me echt mateloos aan zijn acteerprestaties... ja charlie en nick samen weg dan had ik wel verwacht...krigj tie toch zn zin ie engerd
Wie weet komt dat kind wel weer terug over een jaar als Puber,blijkt het eigenlijk de zoon van Ludo te zijn,ipv Nick. Je weet het maar nooit in Soapland
Sorry ik loop 7 uur voor op jullie ... als ik kijk of er al iets nieuws is ,en het is er nog niet dan ga ik is even op onderzoek uit of er al nieuwe spoilers zijn ....
Idd die Bing wat een achterlijk en irritant figuur is dat zeg, vreselijk. Mijn vriend vind ook dat hij niet kan acteren. Hij zegt; "hij kan alleen boos acteren, de rest sucks" hahahah Ik vind hem gewoon helemaal vreselijk..yak
Hey, mag ik even inbreken? Ben sins kort Weer aant kijken, vanalles gemist maar mijn Grote vraag is.... Waar is dat andere kind van Sjors Gebleven?