In verband met de wet mogen kinderen niet zo vaak op TV komen. Daarom zie je dat kind van Nick en Charlie ook amper. Je hoor ze wel altijd over Lana praten hoor, of ze zijn weer bezig met kleren vouwen Man o man, ik wilde gisteravond door mijn beeldscherm springen om die Bing eens flinke billenkoek te geven! Wat een irritante vent is dat zeg, dat je jezelf niet hekelt met zo'n rol Ja, het is nu inderdaad wel heel voor de hand liggend dat Charlie en Nick en Valentijn er gezamelijk vandoor zullen gaan. Is het die creep toch gelukt..
die is vast bij de oppas zoals alle kinderen daar altijd 24/7 opvang hebben na mijn idee . krijg ook een beetje medelijde met valentijn. zijn moeder heeft een eigen zaak dus werkt veel en als ze niet aan het werk is dan loopt ze alleen rond zonder kind. hij is altijd ergens spelen of logeren . die van sjors is altijd op de creche en zie der nooit werken en als ze studeerd heeft ze de babyfoon langs de hoofd laura had ook ineens een puber die heel de dagen in de serie was en daarvoor maanden niet gezien. tja soap he. maakt kinderen opvoeden wel erg makkelijk weet dat kinderen in nederland maar een aantal uren per jaar op tv mogen maar ze kunnen het wel proberen geloofwaardiger te maken
Wat een klote figuur die bing:x:x Afsluiten voor familie bouwhuis. Sjoerd geeft kindje een naam en dan wil hij het veranderen???? bah
Ja volgens mij ook en het lijkt mij ook wel leuk om zo'n enorme bitch te spelen ipv zo'n heilig trutje als Sjors.
whahaha toevallig!! ik ging net kijken of jij dat bericht weer had getypt...??! wilde namelijk tegen je zeggen dat ze jou bij gtst wel een baan konden aanbieden aangezien jij hier heel veel dames op de hoogte houdt maar je mocht dus een day off houden (omdat het al voor je getypt was haha) Was jij trouwens ook niet dat meisje wat een vriend in het leger heeft wat toen een tijdje weg was??? of zit ik er helemaal naast?
haha ja dat ben ik ! dec '09 tot april '10 was hij in afghanistan .. (nu gelukkig weg bij t leger en volop bij ons )
nou ik zit er dus al een tijdje op te kijken hihi... zag namelijk een andere foto bij jou.... toen was er weinig tijd voor het maken van een baby toch?! maja goei werk heeft tijd nodig... en aan de foto gezien is dat gelukt wat een scheetje... en geduld is een schone zaak... maar wat zal je blij zijn dat het wachten is beloond dat hij heerlijk en volop bij jullie kan zijn!!!
hihi jaja uiteindelijk is het toch gelukt ( wel met mmm en hormonen maar goed gelukt is gelukt ) nu een wondertje van (bijna) 9 weken ! sorry voor het offtopic gaan
Kan er niks over vinden, dus denk het niet? Oef de spoilers gelezen, dat wordt je mateloos irriteren aan die Juut en Juul. Rikki wil het kindje uiteindelijk helemaal niet afstaan, ik hoop zo dat ze het terug kunnen draaien. Wat een oetlul is die Bing zeg!
nou in het voor stukje van morgen komt iemand binnen met een beer, dus misschien is dat stefeno? daarom ook ?