Want mijn moeder vind dat.. Ik vind het trouwens wel 'zielig' voor hem dat hij zo'n rol heeft, ik denk dat hij in het echt echt niet zo is
ah zo schattig die rik en charlie, ik vind het zoon leuk stel!!! oh zie nu lucas... ik vond het wel bijzonder dat hij die mega harde muziek in het ziekenhuis mag
whahahahahaha ik ga even aardappels afgieten!!! Komt me bekend voor, zegt die kerel van mij ook wel eens
haha ja dat is stefano ... die meneer beer!! vond het eik al raar dat hij niet meteen was gekomen toen hij in coma lag maja dat is de soap wereld he...
whaha ja erg he! Een collega zegt het nog wel eens.. En dan ook nog in flink dialect.. Ik goar eem de eerappels afgiet'n.... Klinkt voor geen meter maar moet er toch steeds weer om lachen..
maja die zal wel maar weer ff blijven... idd die rik na die drank ik breng je wel ff... uh was hij geen taxi chauf?? en charlie gaat bezopen op de fiets naar huis... met een half slapend kind achterop... die hebben zeker klitteband aan de jassen??
Bas Muijs twitterde op 19 oktober: Trouwens iedereen die zit of zat te zeuren dat ik mijn zoon niet opzoek: bekijk deze prachtige familiefoto maar eens! http://pic.twitter.com/lz636643
Grappig zeg dat ie terugkomt. Ben benieuwd. Ik moet morgen de herhaling kijken, of vanavond laat online. Want moet weer werken vanavond. Ben wel echt benieuwd!
Leuk Stefano komt buurten Ben altijd wel blij als hij weer vertrekt hoor.. Heb hem een aantal keer gesproken op het werk (horeca, hij deed mee met sterrenvoetbal ofzoiets) maar wat een arrogante h**ter is dat zeg was iemand die vroeg of ze op de foto mocht met 'm (waren meer bn-ers bij en iedereen wilde wel even op de foto) zegt ie: Nee. Ik heb belangrijkere dingen te doen.