als je goed in de spoiler kijkt van de nieuwe afleveringen dan kan je rosa zien in de armen van lorena en jack erbij.
Leuk he, dat gespeculeer... Rosa dood? Ja zou ook nog kunnen.. Liep Rosa eigenlijk wel rond daar op het feest? Pff weet de helft al niet meer van die laatste aflevering...
ik heb het idee dat er iets gebeurd met degene waarvan je het dus totaal niet verwacht spannend hoor ach nog maar 5 nachtjes dan begint het weer EINDELIJKKKKK
Ik had geen internet en wilde zooo graag mee speculeren. Wiet moet gestraft worden, dus ik denk dat ze er dan wel (tijdelijk) uit gaat.. Oee ik dacht bij de cliff te zien dat alleen Janine wordt geraakt. Ik wilde zoo graag naar die show.. maarja even afwachten.. ben erg benieuwd. Enige waar ik echt NIKS van begrijp.. is dat gedoe met Jef..
Nee dat stukje met jef heb ik dus ook totaal gemist he! Misschien kan iemand ons updaten? Hehe nog 5 nachtjes!
De vader van Edwin (shit hoe heet die man nou toch? kom er niet op) raakt toch ook gewond? Of verstond ik hem nou verkeerd.. Hij zei in het voor stukje van maandag dat zn vader niet dood mag gaan.. maar goed, was in de spitsuren thuis dus door de drukte de helft niet verstaan..
jef valt niks over te updaten .. hij ging op wereldreis met die tanya dupot, vervolgens horen we niks meer van hem en komt die tanya (die nog niemand had gezien dus niet weet dat zei dat was ) bij de koning werken . nu weten ze dus dat zei degene is die met jef weg is gegaan.. en dat was het
Oh had het verkeerd gehoord.. voor stukje was er net weer op.. 'Hij mag niet dood gaan pap.' zegt Edwin.. Lydia ik zie je al liggen volgende week: GTST kijken tijdens het bevallen
Ik zit de preview ns even goed te bestuderen, handig die pauzeknop Alleen heel veel verder kom ik niet Ik zie Lorena die met een gewonde (?) Rosa zit En Rik loopt ook nog naar de brancard, misschien dus iets met Rikki/Charlie?
In het vorige topic stond da Maxime op de begraafplaats was. Zelf vond ik dat Frederick wel heel snel toe gaf dus hij kwam terug om op nina haar trouwdag wraak te nemen op de fam sanders niet wetende wat daar al afspeelde en dus ook onder dat podium terecht is gekomen en nu dood is. Maxime ging nog even naar het graf om een paar laatste woorden te zeggen. Wat betreft Rosa zou ik wel zielig vinden voor Lorena dus ik hoop niet dat die dood gaat.