aaaah, maken jullie me eerst blij dat Stefano weer om het hoekje komt en vervolgens komt hij niet Ik vind hem zo LEUHEUK! Net als vroeger in Westendwind, Anton Noordermeer..
Komt die nu wel of niet even terug stefano.??? Vind het ook een lekker ding. En als die arrogant is pech gehad haha. leer ik wel mee leven hihih.
stafano zou wel achter die beer verstopt zitten. nu zijn zoon bij is gekomen moet hij toch wel even op bezoek komen hoor. slechte vader die stafano. ligt je zoon in coma kom je niet eens even kijken . nu hij wakker is hopelijk wel eventjes
Maar als het Stefano dan niet is? Wie is het dan wel? Want het stukje met de beer is vanavond, maar Stefano is er niet vanavond.. De vraag is: Wie wel?
hihi neehoor .. was indd snel bekend dat het nick was.. denk niet dat stefano komt.. (zou ook niet weten wat voor verhaallijn hij moet krijgen.. )
Wie denkt er nog meer dat Ludo net alsof doet dat hij Maxime verdenkt? Ik weet bijna zeker dat hij Nick verdenkt en Nick en Janine express doet denken dat hij Maxime verdenkt om Nick om de tuin te lijden
ja denk het ook! echt iets voor Ludo namelijk! ik hoop het maar, vin het nou wel heel sneu voor maxime. en ik vin die nick toch al niks..