GTST topic 2011 ! -> met Spoilers& speculaties!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door lydia1986, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rono

Rono Niet meer actief

Net ff betaald voor de aflevering van morgen haha kon niet wachten.

En weer irriteer ik me aan bing. Ja als er gekozen moet worden tussen rikki of de baby moeten ze dat aan ons vragen en dan kiezen we voor de baby.

2. Rono

Rono Niet meer actief

Voor degene die het geslacht willen weten : jongen

3. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    wat leuk en hoe reageerde rikkie er op?

4. Rono

Rono Niet meer actief

janken....

5. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Het is nu sneu voor Maxime maar wat zij hem heeft aan gedaan. Doen als of hij zijn zoon zou mishandelen? Dat was zeker wel netjes haha.

Maar ja boontje verdient zijn loontje er is een onschuldige bij betrokken janine die niet de juiste medicatie daar door kreeg en dat maakt het wel erger dan wat maxime gedaan heeft.

;)

6. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

hoe kan ik de aflevering voor morgen vast kopen dan ?

7. Popkoorn

al gevonden,

8. suzy83

suzy83 Fanatiek lid

20 okt 2009
    1.556
    0
    36
    NULL
    NULL
    waarom kan ik de shortie van morgen niet kijken???

9. glimworm

glimworm Niet meer actief

@Rono: Dat was ook niet heel verrassend

10. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Oeh, en ik de hele week al denken...Rikkie bevalt vrijdag, maar de rest van de bevalling zullen we maandag pas wel zien. NIET DUS whahaaaaaaa:D. (my god, dat ik daar zo blij om ben zeg whaha:p). Wordt een leuke aflevering morgen:D.

11. fafje

fafje Niet meer actief

ja dat wel..maar ik vond maxime toen zo veranderd...ben haar toch wel lief gaan vinden :p :)

en die nick is ook altijd een engerd geweest...dit is ehct een eng spelletje van hem!\

@aflevering van vandaag wooooww die wordt leuk, ne ik ga em nog niet kijken...ga er vanavodn ehct voor zitten, daarna the voice...kom maar op vrijdagavondje :D:p

12. ikke84

ikke84 Fanatiek lid

28 feb 2010
    3.062
    507
    113
    ik denk het niet hoor aangezien janine maxime verdenkt en niet nick

13. limegreen

limegreen Bekend lid

6 mei 2008
    892
    0
    0
    Rikki en sjoerd hebben nu wel alles geregeld dat sjors en bing de baby krijgen maar hun zijn toch niet meerderjarig en dus toch een handtekening van een ouder nodig of ben ik nou gek?

Toch is nick wel een lieve jongen hoe hij met valentijn omgaat....

14. Popkoorn

ja maar dat zegt daantje ook. dat ludo nick EN janine laat denken dat hij maxime verdenkt, maar ondertussen nick echt verdenkt.

15. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Zou het niet weten maar volgens mij heb je wel ergens een punt?

Meestal als een minderjarige een kind krijgt word de naaste ouder/voogd meestal ook de voogd van het kind tot dat de moeder meerderjarig is. Maar hoe het zit met aan geven. Is Sjoerd niet net 18? En Rikkie is ook bijna 18 toch?

Heb de spoilers gelezen. Ben ook erg benieuwt wat Rikkie denkt als ze bevallen is. Volgens mij gaat ze een postnate in of iets zo klinkt het wel als je de spoliers moet geloven.
    En Sjoerd wil toch liever zelf zijn kindje opvoeden en zijn moeder Bianca zal hem denk ik steunen om tot deze beslissing te komen voor de drie maanden om zijn en ouders zich nog kunnen bedenken. Dan hebben Sjors en Bing pech:(

Dat met Ludo en Janine idd ze denken beide dat anders er over wie het gedaan moet hebben Ludo verdenkt Nick en janine verdenkt Maxime?

Ergens denk ik dat de waarheid wel boven tafel komt maar pas als het echt te laat is?

En gisteren die roddel. Komt Stefano idd even terug in de serie.?
    zou wel leuk zijn.

De famillie Sanders is wat betreft een soap een echte soap haha die heeft een kind van die en die van die en die van die die en bladie ladie do haha.

Heb het jaren niet meer gevolgd wel van af het begin jaren 90. Daarna werd het minder en pas een jaar of 2 terug begon ik weer mee te kijken, Moet zeggen het blijft leuk haha.

Even de sorres van een andere zien haha. Of het geluk.:)

16. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Ik heb ook de aflevering van vanavond al gezien, kon echt niet meer wachten haha!
    Wel een mooi kindje van Sjoerd & Rikki. Ben benieuwd hoe het gaat heten.
    En ben ook benieuwd naar de aflevering van maandag of dinsdag, of Rikki het kindje nog wil zien e.d. Ik denk ook wel dat ze zich gaan bedenken. Gaat nog leuk worden.

Ik vond trouwens ook stom hoor dat Bing zo zegt van als de beslissing gemaakt moet worden tussen Rikki of het kindje.. Dan denk ik hallo, lekker egoïstisch, hun gaan natuurlijk voor het kindje. :S

17. fafje

fafje Niet meer actief

ik vind trouwens dat met lorena en die gozer echt saai...

hoe gaat dat met lucas en hoe heet ie ook alweer aflopen? nu nina het verteld heeft...

18. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Heb de aflevering ook algezien.
    Maar vanavond komt niks van lucas/edwin/ron te zien.
    Meer rikkie en nick gedoe

19. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Vond ik ook zo stom!

20. Only me

Only me Niet meer actief

Had niet verwacht dat ze in 1 aflevering weeen zou krijgen en het kind!! Ik denk, dat gaat weer 2 tot 3 dagen duren ala GTST, alles op zijn tijd haha

Deel Deze Pagina