Ludo is tijdens deze opnames volgens mij kei ziek! Grieperig, stem kwijt en snotverkouden. Hij ziet er ook echt pips uit. Pff, die Bing zeg; mijn zoon! Die komt thuis van een koude kermis. En toch zet hij zijn rol goed neer, net als Sjors. Kijk hoeveel meiden zich hierover opwinden, haha. Maar even wat anders, vannacht kon ik niet slapen en bedacht ik mij ineens. Nina en Lucas zijn half broer en zus, maar ook neef en nicht toch? Stefano en Ludo zijn broers, dus dan zijn hun kinderen neef en nicht van elkaar. Pff, wat een soap zeg.
Heb net even de shortie van maandag gekeken. Wat zielig zeg hoe Sjoerd ineens in huilen uitbarst. Vind het echt zielig. En leuk, Bram. Dat ie ook echt zijn kind aan gaat geven. Ben dan wel weer benieuwd hoe Sjors en Bing dat vinden.
Spoilers 28nov / 2dec. Maandag 28nov : Rikki vindt het moeilijk om de baby te zien zien, maar haar moederinstinct speelt op. Charlie ontdekt dat Nick heeft gerommeld met de medicijnen van Janine. Edwin heeft een verrassing voor Lucas. Dinsdag 29nov : Bing doet een schokkende ontdekking, zijn oplossing is het eisen van een straatverbod. Janine en Ludo worden het niet eens over de beste manier om Maxime te gronde te richten. Charlie pleegt digitaal diefstal. Woensdag 30nov : Edwin raakt in de war van een bekentenis van Lucas en vindt steun bij Ron... Charlie ontdekt pikante details in Danny`s boek. Rik ontdekt dat Charlie iets voor hem verborgen houdt en gaat op onderzoek uit. Donderdag 1dec : Janine intrueert een hacker om Maxime financieel aan te pakken. Bianca probeert Edwin te steunen, maar is geschokt als ze ziet wie er bij hem is blijven slapen. Ludo geniet van zijn conflict met Maxime. Vrijdag 2dec : Charlie weet een oplissing voor de pijnlijke naweeèn van Rikki. Alles lijkt goed te gaan met Maxime: haar familie gelooft in haar onschuld (denkt ze) en haar financièle adviseur meldt een leuke investeringswinst.
Oh ik geloof ik echt dat ik in die week iets door mijn TV gaat gooien tegen Bing zijn hoofd... hahaha Zal vriendlief alvast waarschuwen dat hij me tegen houdt
Maar als je shorty kijkt van maandag doet hij weer net ofdat hij maxime gelooft! Ik wordt dit verhaal erg zat.
ik wil de shortie kijken, maar heb er geen geluid bij... Muziek enzo speelt wel gewoon af en in de player staat het geluid ook aan.
wat een nep bevalling haha. vond het toen al knap met sjors dat alles zo schoon bleef op de boot maar deze bevalling is wel heel erg nep. ze heeft een paar krampen en eenmaal thuis bevalt ze binnen enkele minuutjes. je hoort een huil en als ze gaan kijken is de baby helemaal schoon aangekleed en weer nergens bloed of uberhaubt een vieze handschoen. maak het minimaal geloofwaardig ook al is het een soap. ik hoop dat ze de baby toch zelf wil gaan opvoeden. vind die bing z'n kwal met die lompe opmerkingen
Ik kijk sinds dit seizoen ook gtst en vind het erg leuk om jullie speculaties hier te lezen. @ mhmw: Stefano was toch een zoon van Ludo? Dus dan is Lucas een neef van Nina en ook haar halfbroer idd. Haha dan lijkt mijn familie ook op gtst. Mijn vader is eerst getrouwd geweest met de tante van mijn moeder en heeft daar een gezin mee gesticht. Jaren later is hij met mijn moeder getrouwd.Mijn half broers en zussen zijn neven en nichten van mijn moeder, maar ook mijn achterneven- en nichten.
Nee stefano is de zoon toch van ludo? En niet de broer? Die zoeken we op haha Edit: je hebt deels gelijk Familie van stefano: Maria Sanders (grootmoeder; overleden) Maximiliaan Sanders (biologische vader; overleden) Sophia Eijsink (moeder; overleden) Ludo Sanders (aangenomen vader; biologische halfbroer) Maxime Sanders (halfzus) Marcus Sanders (halfbroer) Nick Sanders (halfbroer/neefje) Nina Sanders (stiefzus/nichtje) Amy Kortenaer (nichtje) Lucas Sanders (zoon, met Janine Elschot) Kimberly Sanders (nicht) Valentijn Sanders (neefje) Vraag me af wie kimberly is?
Hoe zit het nu trouwens precies met Amy? Want Amy is de dochter van Ludo? Wie is de moeder dan? En wat is Maxime van Amy? Of is Amy de dochter van Maxime?
Isabella is victoria Koblenko. Isabella is doodgegaan door een bizar ongeluk in de douche. In principe niets ernstigs, maar toen gebeurde er iets met een bacterie? Dat moet maar iemand uitleggen die dat heeft gevolgd Maxime heeft de voogdijzaak gewonnen toch? O ik dacht dus altijd dat hij zijn zoon was...maarja is ook al keilang geleden dat dat uitgezonden is geworden.
Isabella wou de voogdij aan ludo geven, maxime wou ook voogdij over amy dus heeft ze haar advocaat gestuurd om isabella haar handtekening te laten zetten deze advocaat deed zich voor als de advocaat van ludo dus isabella dacht dat de voogdij naar ludo zou gaan. zoiets was het tenminste