Gelijk shortie maar ff gekeken. Ow Bing... Klootzak he Maar hij kan Bram helemaal geen andere naam geven, want Bram is al aangegeven..
Misschien kan bing officieel de naam niet veranderen maar ze kunnen hem natuurlijk wel gewoon aanspreken met stanley. Ik denk dat hij sjors hierin nog wel gaat overhalen hoor z'n l*l is het dan ook wel en zij is gewoon zwak. Uiteindelijk hoop ik dat rikki spijt heeft van haar beslissing en bram samen met sjoerd wil gaan opvoeden. Ik heb zelf het idee dat dat ook is wat ze wil. Je ziet dat ze het er moeilijk mee heeft.
Hier heeft is de irritatiegrens van bing ook bereikt! Pff wat een naar mannetje! ( erg goed geacteerd!) Toen de baby eruit was wou hij hem het liefst direct meenemen. Het viel mijn man op dat de baby zo vlak na de geboorte wel een hele grote fles melk kreeg en helemaal opdronk! haha! Beetje jammer weer dat er vaak niet op details gelet wordt. Ben benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen!
Ik vind Stanley ook echt geen mooie naam (Sorry voor de mensen die hun kind zo hebben genoemd), en past ook helemaal niet bij Lana. Dan past de naam Bram beter. Niet dat dat echt uit maakt natuurlijk. Ik hoop ook echt dat Sjoerd & Rikki samen Bram op gaan voeden!
Fijn dat ik niet de enige ben die Bing op het moment een grote ergernis vindt! Mijn God, wat een eikel! Hij weet feilloos de verkeerde dingen op het verkeerde moment te zeggen.
Zijn Sjors en Bing getrouwd eigenlijk? Want je mag toch volgens mij alleen adopteren als je getrouwd bent of niet? Dat is toch een regel? Pleegzorg maakt dan niet uit, maar als hun Bram adopteren dan krijgt de baby toch ook hun achternaam. Maar wiens achternaam dan?
Hahahaha idd jammer dat er zo slecht op de details gelet word. Zag het gister nog in de co-assistent... Had die Elin een echo... Ongeveer gelijk met wat ik rond de 10 weken te zien kreeg. Zegt die "arts", ja ongeveer 6 weken Euhm met 6 weken is het een zakje met een knipperlichtje toch??? iig geen tuinboontje met uitsteekseltjes eraan
Volgens mij wilde Rikki Bram gister toch wel zien eigenlijk. Want toen ze vroeg is de baby ook al weg, en Rik zei ja, had ze een teleurgesteld gezichtje.. Ik denk dat ze toch om gaat, ook omdat ze moeder gevoelens krijgt
Haha dames, het is een soap he. Voordat we dadelijk allemaal een hoge bloeddruk hebben. Everon zet de rol van Bing er goed neer! Deze reacties willen ze uitlokken bij hun kijkers. Ik vind dit tot nu toe het beste en leukste verhaallijn van gtst.
Inderdaad alsof hij der voor gemaakt is, hij kan ook heel goed erbij doen met zijn gezicht. Hij is gewoon echt een Bing
@ Lionne: Misschien wat voor jullie kindje We hebben de aangifte nog niet helemaal gezien he.. Sjoerd is nog geen 18 jaar toch? Het kan dus zo zijn dat hij nog helemaal geen aangifte mag doen!! Dat je daar meerderjarig voor moet zijn... En dat de baby dan toch stanley gaat heten.
Ik heb gister niet kunnen zien, ik hoop dat de laptop het toe laat om te zien.. ach anders vanavond maar weer zien
Maar Sjoerd heeft toch een papier gekregen met daarop de aangifte? Met naam, geboorte datum en tijd e.d. Volgens mij is die aangifte gewoon gedaan hoor.
ja ik heb de shortie gezien, en daar zie je wel dat papiertje... bing gaat vast doorzetten om het stanley te noemen... oooohh ik hoop zo dat het een btj opschiet en zij zelf voor het kindje gaan zorgen... ik irriteer me mateloos aan bing...of everon heo hij acteert... wnat als je em in interviews ziet en "normaal zichzelf" is...dan heeft ie ook die rare irritante trekjes van em...ik vind het ehct een kneus..
bing vind ik echt irritant... een beetje respect mag hij wel tonen zeg... ze mogen van geluk spreken dat ze zo snel een baby krijgen om voor te zorgen...
Whahahaha wat heerlijk een gtst topic!!!! Kan niet wachten nog maar een kleine vijf uurtjes whahahaha hoe bedoel je verslaafd
Bing is idd iritant.. Maar ja tis maar een soap, ik hoop van harte dan Sjoerd en Rikki het kindje toch zelf willen houden.. En ik vond Sjoerd gister zo lief, ziet er uit als een stoere gozer, maar heeft o zo'n klein hartje.. Moet bekennen dat ik bijna tranen in mijn ogen kreeg, had ik eerst nooit last van maar nu ik zelf zo'n klein mannetje heb, is dat wel veranderd zeg En dat van Lorena met Charlie wat we vanavond te zien krijgen, slaat nergens op, vind ik.. Laat die Hugo lekker barsten zeg, snap niet wat Lorena in hem ziet, vind hem maar een ei (sorry hoor)