Rikki en Sjoerd; ajb haal Bram weg bij die 2 engerds en ga zelf voor jullie zoontje zorgen. Dit is echt niet goed voor mijn bloeddruk namelijk!
Echt he, die Bing. Gewoon Sjoerd en z'n ouders weghouden bij de baby. Ik gun hem die baby helemaal niet!
jij let goed op haha.. Wat is dit leuk! Kan je nagaan hoe goed die gozer eigenlijk kan acteren, gezien het allemaal in zijn script staat! Ik denk niet dat ik zo'n rol zou kunnen spelen (al zou ik NL t sowieso niet aandoen om te acteren op TV)! Zal hij zichzelf nu ook dood ergeren als hij het terug ziet??? Haha
alsjeblieft Rikki en Sjoerd haal Bram terug!! de tranen rolde over mijn wangen toen ze Bram aan Sjors en Bing gaven. Wat denkt Bing wel niet!!:x
Speurneus. Maar ik heb mijn grens bereikt, bij het feit dat hij Sjoerd en zijn ouders bij Bram weghouden. Toen was ik er ontzettend klaar mee
Sjoerd en Rikki moeten alsnog voor Bram gaan zorgen, vind het zo sneu voor Sjoerd En die Bing.. BAH wat een egoistische zak!
Jemig heb gewoon zitten janken net bij die shortie...wat erg!! Vind het wel heel verdrietig allemaal En die Bing grrrr wat een ongeloofelijke egoistische lul is dat zeg ik mag hem helemaaaal niet!!