voor de nieuwsgierige mensen onder ons op RTL Lounge kun je elke ochtend half 11 de aflevering van de avond zien.
Haha moet mezelf elke dag tegenhouden om dat te doen Maar anders heb ik om 20.00 uur gat in mijn tv avond haha..
hihi als ik t kon zou k t zo doen roeltje wat goed dat minimeisje nog steeds in je buik zit trouwens ! (ff offtopic)
Haha ja goed he! Nooit verwacht dat we het zouden halen.. Vandaag is mijn verlof officieel begonnen dus we mogen langzaamaan gaan aftellen
Lees in jullie berichten dat het wel eens een potje janken zou kunnen worden vanavond, dan maar morgen even de herhaling kijken
Kijk dat is wel handig om te weten... Ik moet namelijk vaak avonddiensten werken, en ja dan kan ik het wel terug kijken de dag daarna, of 's avonds als ik terug kom nog, maar dit is natuurlijk nog beter.. Dat is gewoon online toch?
hier ook de shortie gekeken! vind het zo zielig voor rikkie en sjoerd ookal is het hun keuze, ik hoop dat ze uiteindelijk toch nog zelf voor bram gaan zorgen.
Nee, die Lucas.. Eigenlijk best hufterig.. Eerst zeggen ik weet niet of ik het had gekunt, blablabla.. en nu het hoge woord er uit is Edwin dumpen.. NIET LEUK!! Arme Rikki, wat verschrikkelijk.. Pffff!
volgens mij moet ik de shortie gaan kijken of niet??? rikkie en sjoerd zullen uiteindelijk toch wel voor bram gaan zorgen???? maar dat gaat natuurlijk weer een half jaar duren... en dan is het kind nog maar net 3 maanden haha
ik hoop zoooo dat Sjoerd & Rikki toch hun besluit terugdraaien en zelf dat kleine mannetje gaan opvoeden...
Pfff ik hield het net ook maar nauwelijks droog, ik hoop dat Rikki nog bijdraait. iemand trouwens een idee welk nummer je hoorde op het einde? Kan het zo 123 ff niet vinden