whahaha ja echt!!!! dit gaat weer een heel verhaal worden volgens mij... ik vind die lorena overigens zo wel grappiger dan zo bitchie als ze eerst was
Rikki had trouwens wel snel dr bed zelf! Opgemaakt haha ( was ineens verschoond) of heeft de vk dat gedaan haha?!
Ik heb gisteren gemist! Tell me what happened! Kan nu niet kijken, ben op mijn werk. (En ja ik ben op mijn werk op ZP ja ) Dus vertel effe iemand. Aub?
arme sjoerd en rikkie... Krijg gewoon een echt een brok in mn keel van deze verhaallijn. Ennuh die Hugo...HILARISCH!!!!!!
Heerlijk om hier herkenbaarheid te lezen. Mijn man moet steeds erg om me lachen als ik zowat de tv in wil vliegen van ergernis. AARGH wat een asociale ZAK is die Bing zeg, bah! Walgelijk persoon. Hij zou wel de allerlaatste in Meerdijk zijn aan wie ik mn kind gaf. Arme Sjoerd! Ik hoop zo dat Rikki en Sjoerd alsnog hun kind gaan opeisen
Nou ik heb RTL lounge gevonden hoor, bedankt! Heb de aflevering die vanavond ook komt gezien. Inderdaad zielig voor Sjoerd en Rikki. En leuk voor Rik & Charlie.
Vond het klinken als Maria Mena.... als ik aan het zelfde liedje denk als jij... maar kan het ook goed mis hebben.
Ik heb het gezochte nummer gevonden!! http://www.youtube.com/watch?v=c3ADnuMNdrI Ik weet alleen niet, of dat meisje wat het zingt in het filmpje, de originele zangeres is.