GTST topic 2011 ! -> met Spoilers& speculaties!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door lydia1986, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Heb hem al gevonden :D

http://www.youtube.com/watch?v=O_CwkdXfAhg

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Deze is het niet, bedankt anyway voor het meedenken :)

3. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
  4. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    pff die Bing...

op deze manier werkt pleegzorg trouwens totaaaaal niet! ouders hebben nog super veel te zeggen en je mag als pleegouders al zeker niet de naam van de baby veranderen!... maar ja tis een soap hè ;)

5. Lovely2011

Lovely2011 Fanatiek lid

2 aug 2011
    3.407
    1
    0
    Het viel mij ook gelijk op dat dat bed ineens verschoond was...
    Hahah en hoe Rik dan binnen komt met die thermometer. En die gevoelige borsten... Om het toch nog een soort van realistisch te maken?!

6. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hmm ni zo veel

lucas zei tegen edwin dat ie tegen ron mag vertellen dat ie weer vrijgezel is.

rikki keek in dr dagboek en stond in dat ze de baby wel wilde zien

ehh rik huilen bij jef omdat ie niet weet hoe die rikki hierdoorheen moet helpen.

nick die afscheid neemt van valentijn..

niet heel veel boeiends dus..

7. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Dilan Yurdakul en Toprak Yalçiner nieuw in GTST
    De 21 jarige Dilan Yurdakul en de 24 jarige Toprak Yalçiner zijn aan hun opnames voor GTST begonnen. Ze spelen de Turkse zusjes Aysen en Nuran Baydar en zijn over ongeveer 2 maanden te zien.

Uitvoerend producent Kennard Bos vond al een aantal jaar dat de serie eigenlijk te black was geworden. Dus met het vertrek van Lieke en Jan zag hij zijn kans schoon. Met de komst van twee allochtone jonge actrices gaat zijn wens voor een multiculturele cast in vervulling.

De twee Turkse meisjes beloven voor veel opschudding in Meerdijk te zorgen. "Elk personage in GTST heeft een duistere kant", vertelt Dilan geheimzinnig.

8. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    #1408 lydia1986, 24 nov 2011
    Laatst bewerkt: 24 nov 2011
  9. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    En die gevoelige borsten...

ik had niet alleen super gevoelige borsten, ze waren ook nog eens 3 cupmaten groter!

10. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Fijn om te weten:p Maar ik denk dat je het verkeerd gepost hebt:p

11. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Neem aan dat ze dit zei ivm de gevoelige borsten van Rikki ;)

12. suzy83

suzy83 Fanatiek lid

20 okt 2009
    1.556
    0
    36
    NULL
    NULL
    Klopt meis!! Jij blinkt er tussen al die meiden altijd uit voor mij... je hebt altijd lekker veel info over de komende gtst afleveringen!!!

Ben je daar ook erg dankbaar voor!!!! :D

En idd wel knap van rikkie als ze zelf haar bed al heeft verschoond... haha
    ze geeft ons wel een ideaal beeld van een bevalling he zo makkelijk als alles bij haar gaat... ja op de manier waarop na natuurlijk dat is niet leuk!! Dat gun je geen een moeder dat ze der kind af staat... maja dan denk ik maar is maar soap haha

13. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Uh in de kraamweek van de jongste deed ik ook veel klusjes zelf hoor haha. Stofzuigen ook weleens gedaan of vast t bed verschonen. En eten koken deed ik de avond na de bevalling ook gewoon.

14. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ik stond drie uur na de bevalling al een was op te hangen hoor

15. suzy83

suzy83 Fanatiek lid

20 okt 2009
    1.556
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik zal heel eerlijk zijn, ik heb in mijn kraamtijd niet een keer in mijn bed gelegen ;) Was meteen op de been... sterker nog voordat ik ging deed ik nog even de bevalling van de hond... en nadat ik terug kwam was de andere hond aan het bevallen dus ben ik dat ook maar even mee gaan doen!! (en nee wij zijn geen fokbedrijf ofzo... )

Maar ik raad het iedereen aan om heerlijk van de kraamtijd te genieten... en lekker te rusten...

Al is het bijv wat je zegt... er moet toch gegeten worden door het gezin dus als de kraamhulp er niet aan toe komt of wat ook zal er toch eten op tafel moeten komen... en zo is het met wel meer dingen die wij als moeder toch graag gedaan zien worden dus als een ander het niet doet doen we het zelf!!!

ennuh... petje af voor je hoor... is niet verkeerd bedoeld ofzo...
    maar ik denk dat je het wel met me eens bent dat het niet gewoon is als je net bevallen bent dat je je bed zou staan te verschonen ;)

16. suzy83

suzy83 Fanatiek lid

20 okt 2009
    1.556
    0
    36
    NULL
    NULL
    Maar nogmaals harstikke knap van jullie dat jullie dat deden zo vlug na de bevalling.

Maar goed de kraamhulp krijg je ook niet voor niets toch?!
    En de kraamtijd is toch ook voor te rusten.

Tuurlijk zullen er zat moeders zijn die al heel vlug iets doen... Zo ook de een heeft een makkelijkere bevalling dan de ander!!

Maar nu maar weer over op gtst... Daar is dit toppic tenslotte voor geopend ;)

17. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Ligt ook helemaal aan de bevalling moet ik zeggen hoor.
    De jongste was er binnen 4 uurtjes. Zonder al teveel gedoe.
    De oudste duurde 16 uur, inc morfine spuit en ruggeprik en zuignap. Toen was ik blij dat ik het leven had nadien haha

18. suzy83

suzy83 Fanatiek lid

20 okt 2009
    1.556
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dat is ook zo... wat een verschil dan voor je zeg...
    de ene keer zo gemakkelijk en de 2de keer dan zo lang en met een hoop gedoe... geloof dat je daarvan uitgeput zal zijn...

mss ook maar goed dat we van te voren niet weten of het mee zal vallen of tegen ;)

19. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    ik ben in het ziekenhuis bevallen om half 7 in de avond en vanaf de eerste echt wee tot de bevalling ging het heel snel. Ik ben een nacht in het ziekenhuis gebleven en om half 10 waren we thuis. Ik heb bijna 2 weken niets aan het huishouden gedaan behalve wat stofzuigen. De kraamzorg heeft al het huishouden gedaan en mijn man de boodschappen en het koken. Ik heb de kids wel gedouched en gewassen en aangekleed en zo. Maar verder heb ik alleen maar geslapen en gerust.

Ik ken mij zelf dat ik dat normaal niet zou doen maar ik wilde echt van mijn kraamtijd genieten omdat ik dat niet van mijn eerste kon genieten. Heerlijk vond ik het en vond het dan ook erg dat ik na 2 weken echt alles weer moest overnemen.

iedereen is anders natuurlijk en de ene is sneller op de been dan de andere. Een paar uur na de bevalling was ik erg duizelig maar ik ging gewoon door... vooral bij de eerst omdat die op de in de couveuse lag en hem nog niet had gezien.

20. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    pff hier had ik een 'leuke' stagiaire die me gehecht had en ik dus 4 dagen niet eens kon bewegen zo pijn deed t !!
    dus kon toen niks doen haha ..

achh jaa :p

Deel Deze Pagina