GTST topic 2011 ! -> met Spoilers& speculaties!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door lydia1986, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Ik ook!!!
    Ik heb dat 1 x eerder meegemaakt, maar dan met Grey's Anatomy... toen Meredith en Dereck verliefd op elkaar waren maar hij nog getrouwd was. Stonden ze samen in de lift en ik voelde de aantrekkingskracht tot in mn kleine teen :) "zoenen! Zoenen!" zat ik voor de tv....

2. fafje

fafje Niet meer actief

ik heb gisteravond ook maar de aflevering betaald bekeken ( door Mejojo :p)

jammmmmer dat het vrijdag is...ik wil echt weten hoe dat gaat nadat rikki zo kijkt!!

3. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

sjoerd en rikki hadden sowieso bedenk tijd dus bing en sjors hebben geen pooot om op te staan

4. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Hahaha irritant he die weekenden ertussen.. zou gewoon door moeten gaan he :p

5. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    ja 3 maanden geloof ik toch ?

6. suzy83

suzy83 Fanatiek lid

20 okt 2009
    1.556
    0
    36
    NULL
    NULL
    ja 3 maanden... en je zult zien... dat het pas net 1 minuut voor tijd goed komt... haha

7. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    in januari spelen er nieuwe actrices in de soap. Twee turkse meiden. Vind dat wel erg leuk omdat ik ook turks ben.. Ik zat er wel een beetje op te wachten... altijd leuk om actrices te zien van de zelfde afkomst

8. suzy83

suzy83 Fanatiek lid

20 okt 2009
    1.556
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ben ook wel benieuwd... eentje werd politie agent ander kapster toch??

idd zeker leuk als je zelf van turkse afkomst bent!!!

9. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

het komt echt wel goed sjoerd en rikki gaan het kindje uiteindelijk opvoeden

10. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Ik heb net de aflevering van vanavond weer op RTL Lounge gekeken. En inderdaad ben ook erg benieuwd hoe het nu verder gaat nadat Rikki zo gekeken heeft.
    Maar dat zullen we maandag of dinsdag pas weten... Nog even geduld hebben dus. ;)

11. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

hahah sorry :p

ze kijkt op een manier alsof ze zegt : afblijven dit is MIJN baby en ik neem hem mee naar huis.

maar aan de andere kant, het is gtst.... het kan ook maarzo de totaaaaal andere kant opgaan

weet iemand trouwens of je vanavond al de betaalde preview kunt zien van maandag ?

12. veghelsemeid

veghelsemeid Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.083
    0
    0
    huisvrouw
    veghel
    ik begin me steeds meer te ergeren aan bing zeg bah bah
    en ja ik weet het is maar een soap haha

13. fafje

fafje Niet meer actief

maar sjors zie het wel duidelijk...ze mogen nog 3 mnd bedenken en het kindje terug "nemen" ...

ja die bing dat gezicht toen hij die baby overpakte van sjoerd...met zn "stan"

14. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Zei die toen Stan ja?...

15. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Stan ja de afkorting van Stanley. Zo heette zijn pa.

16. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Ja dat hadi k hem idd laatst horen zeggen.. maar ik bedoelde of Bing de naam Stan zei tijdens dat Sjoerd hem over wilde nemen... of bedoeld fafje dat er niet mee?

17. suzy83

suzy83 Fanatiek lid

20 okt 2009
    1.556
    0
    36
    NULL
    NULL
    ik vond bing vroeger altijd best een leuke maar jezus wat is hij iri nu zeg... Het is dat de beeldschermen van tegenwoordig zo plat zijn... zou er anders zo in kruipen haha ;)

18. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Hahaha ik zei laatst al tegen mijn man... jeetje ben in staat de programma maker te bellen en te zeggen dat die bing eens op moet houden.. hahah stoorde me zo aan hem..blegg... en dan die mond die die trekt ... ja sorry hhaha zit op het moment heel erg in het verhaal :)

19. suzy83

suzy83 Fanatiek lid

20 okt 2009
    1.556
    0
    36
    NULL
    NULL
    Haha ja die neiging heb ik bij gtst ook al meer gehad... maar denk niet dat ze naar onze mening willen luisteren... :D

Mijn zussen zijn ooit bij de opnamens geweest van het gevoel van... ze mochten toen even bij de cast van gtst gaan kijken ... helaas was daar iedereen net klaar met werken en dus naar huis.

Denk als we ze in levende lijven zouden ontmoeten we ons er beter in konden vinden dat het een soap is...

Maar ach het heeft ook wel wat hier met zijn alle klagen over alle slechterikken in gtst.

en die rik en charlie zijn ze eindelijk weer bij elkaar gaat ze de serie uit. vind ik echt jammer al heeft ze groot gelijk natuurlijk!! In het begin moest ik zo aan haar wennen als nieuwe charlie. En nu wil ik niet meer dat ze vertrekt... het is ook nooit goed haha

20. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Nee hij zei dit toen hij met Bram alleen in de woonkamer zat. He Stan?? Ja Stan is een veel mooiere naam voor jou. Zoiets zei die.

Deel Deze Pagina