ik zelf vind het niet erg om homo's te zien. Ik werk liever met homo's dan met hetero's. Ik heb altijd lol met ze. Maar van lesbiennes moet ik niets hebben. Ik voel me eigenlijk een beetje bedreigt als ik in de buurt kom. Ik denk omdat ik zelf ook een vrouw ben.
Nee dat zeg ik ook niet dat je dat gezegd hebt... maar net wat je hier als laatste zin zegt... dat vonden die mensen bij mijn oom blijkbaar dus ook niet... Ik vind het gewoon een beetje een domme uitspraak... waarom vind je dat ?? ik bedoel... is er ooit iets gebeurd in je leven dat je reden hebt om er zo tegen aan te kijken bij homos?? Ik bedoel waar maken mensen zich druk om... jij bent toevallig hetero... Homos vinden het toch ook niet vies om jou te zien zoenen... Dat bedoel ik eigenlijk te zeggen... maar je mag je eigen mening hebben hoor tuurlijk!!! Alleen vind ik zoon mening een beetje raar. Omdat ik meer in mijn leven te maken heb met homos mss...
Dat vind ik dus zo'n onzin he... Net als mannen zeggen dat ze niks tegen homo's hebben, zolang ze hun maar niet lastig vallen. Jeetje, als hetero val je toch ook niet op IEDEREEN van het andere geslacht.... Kortzichtig vind ik dat altijd...manlief zegt het ook altijd.
Ja, inderdaad. Kom op, zeg wat je wilt.... iedereen ziet en leest het toch al van je gezicht af Rikki...
Beetje overtrokken, sorry.. Al snap ik wel waarom je zo reageert.. Eerlijk? Ik heb met homo's, hetero's lesbiënnes niks geen moeite.. MAAR ik hoef ('In het echt') niet te zien dat ze zowat in elkaar kruipen tijdens het zoenen.. En of dat homo, hetero, lesbiënnes, jong/oud/dik/dun zijn interesseert me niks, ik hoef er niet bij te staan als ze staan te bekken.. Als ik het op tv zie in een serie of film heb ik er trouwens totaal geen moeite mee.. Heel apart, maar goed.. Zo.
Die leander was toch de financieel adviseur ofzo van maxime? tenminste dacht dat ze dat laatst zeiden.. En wisten jullie dat Valentijn door een 2ling gespeeld wordt? las ik op de site
Hoezo beetje overtrokken....???? Iemand geeft hier zijn mening over dat die gene absoluut niet kan kijken naar 2 homos... nou dan kun je zo wie zo je tv beter uit laten tegenwoordig volgens mij want het is niet meer zoon taboe als vroeger!!! Nou daar reageer op... omdat ik er dan idd daadwerkelijk iets in heb meegemaakt... (met dus mensen die er hetzelfde over denken) Dus geven we gewoon beide ons mening thats all!!! toch??!! Maar idd dit was het gtst toppic dus laten we het maar bij gtst houden... volgens mij zitten daarin al genoeg iritaties alleen al die bing haha
Nou..... zou kan die wel weer! Absoluut niet kan kijken is niet waar hoor haha.. Maar liever niet teveel.. Ik vond de aflevering een beetje saai...
Het ging er me meer om ... jij geeft een mening... daar ga ik op in omdat ik dus helaas een hele slechte ervaring daarin heb... en dan zou ik aangevallen worden!! dat doen ze bij jou toch ook niet??!! en we mogen alle onze mening hebben ook al zijn we het niet alle met elkaar eens Maar goed klaar daarmee!!! Maar niet alleen die aflevering was saai toch?? Ze worden alle te saai!! omdat ze zooo langdradig worden!!!
Pffff wat een discussie weer En toch mag ik Sjors ook wel weer nu, die begrijpt Rikki en die doet gelukkig ook redelijk nuchter tegen Bing dat hij zich maar beter normaal kan gedragen, anders bereik je het tegenovergestelde. Alhoewel ik dan wel weer hoop dat Bram niet bij Bing en Sjors blijft, maar gewoon naar Sjoerd en Rikki gaat
Ik hoop ook dat Bram weer naar Rikki & Sjoerd gaat. Vind Bing enorm egoistisch maar aan de andere kant zou ik ook schrikken als ineens de biologische moeder jou kind (op papier dan) borstvoeding aan het geven is...
En daarom zei ik ook dat het nu klaar was!! Met die discussies dan!! Idd sjors doet netjes tov rikkie!! Denk idd ook dat het wel scheelt dat ze weet wat het is om moeder te worden en te zijn!!! En even gewoon naar de soap te kijken... logisch dat bing bang is bram kwijt te raken!! Maar ik denk ook wat je zegt dat het uiteindelijk niet bij hun zal blijven... al denk ik uberhaupt dat bram geen jaren in de serie blijft!!
Haha is het jullie ook opgevallen dat Lorens wel heul sexy kleren aan had om te werken ! Pff zo zou ik niet op m'n werk aan moeten komen
Nee dat is me dan weer niet opgevallen!! Al valt het me wel vaker op dat charlie ooit kei leuk gekleed is, en ooit denk je echt waah dat ze haar dat aan laten trekken!!