Ik haat t dat maxime terug is haha, altijd als ik haar zie in de serie komt de haat bij me naar boven heeeeeeeeel raar haha ! en Lorena vindt ik zo leuk he !
Als ik de spoilers lees zou ik gaan denken dat Tim en Rikki een intiem momentje gaan beleven... Ik hoop het niet, want GTST moet nu ns laten zien dat tienerouders ook gewoon samen kunnen blijven zonder vreemdgaan e.d.. En joehoe Maxime is terug haha.. Maar ik hoop niet dat Ludo en Janine uit elkaar gaan.
jorietje, ik ben bang dat je pech hebt hoor.. het lijkt erop dat ludo en janine voor de zoveelste keer weer uitelkaar gaan straks.. of ze moeten maxime net op tijd doorkrijgen. en tja, rikki en tim? ik had eerder voorspeld dat dat toen op die open mic al zou gebeuren.
Heb ook z'n vermoeden dat zij straks zwanger blijkt te zijn. Volgens mij hadden zij en jack op de boot nog een intiem momentje.
omdat ik vanmorgen gtst heb gekeken en dan krijg je een voorstukje toch te zien aan het einde? Ze maakte iets klaar en zat te braken (neigingen). dus dacht ik van is ze zwanger?
Dat hoop ik wel, Ludo vertrouwt die Maarten voor geen meter, dus hij zal het toch wel ontdekken...? Alleen zal Janine het dan wel niet geloven als Ludo dat zegt en gaan ze misschien daarom toch uit elkaar ofzo... En omdat dan later blijkt dat Ludo toch gelijk had komen ze weer bij elkaar en zo gaan die 2 steeds weer door...
ik kijk net gtst terug zie ik dat stukje van lorena aan het eind, ook hier het vermoeden dat lorena zwanger is...denk alleen niet dat ze het weg laat halen!
Ik heb Lana al heel lang niet meer gezien, maar die zal straks wel een groeistuip krijgen en opeens 14 jaar zijn. Is zij de opvolger van Jack.. Ik hoop dat Lorena zwanger is, een mini Lorena! Hoe leuk is dat?!
mini lorena zou wel gaaf zijn. Cirkeltje van ludo, janine en maxime ben ik nu wel zat. Mogen ze er wel uitschrijven.
Ben dat gedoe idd ook zat met maxime, niet echt verassend dat wraak nemen elke keer, beetje voorspelbaar....
Zit ik net op rtlcrime naar vrouwenvleugel te kijken zie ik daar ineens Een nog hele jong maxime sanders haha...