Maxime mischien??? Dat zei iemand inhuurt zonder dat maarten er iets vanaf weet??? Zal wel mooi in haar plannetje passen.
ik vind het zo jammer dat iedereen in dat stomme plan trapt... had wel wat beters verwacht van ludo... met zijn mannetjes die hij inhuurt...
Zal dat geheim wat Nina aan Lucas verteld zijn dat ze misschien zwanger is? Pff vind het niet zo leuk meer om er naar te kijken..
dat zou best eens kunnen... of dat ze stiekum met noud heeft gesext.. Woensdag 5 december Het sinterklaasgedicht voor Rikki zorgt voor verdeeldheid binnen de Bouwhuis-familie. Door een actie van Noud wordt Nina onzeker over haar gevoelens voor Mike. Sjors meent dat Lorena, wat betreft Laura, een enorme managementfout heeft gemaakt en wil dat ze die terugdraait.
Maarten wordt in elkaar geslagen door iemand die is ingehuurd door Maxime.. Dit alles om ervoor te zorgen dat Janine denkt dat Ludo het is geweest.. Dat druist tegen de principes in van Janine.. En tadaa, nog meer wrijving!
Té erg als ze daarin zouden trappen, maar klinkt wel 'aannemelijk' gezien de slechte verhaallijnen :') Maar hee, daar is het een soap voor natuurlijk!
Ik erger me dood aan de ludo-janine-maxime gedoe. Verzin eens wat anders man, zoals miss GOEDE tijden? Ik vind Lorena ook heeeerlijk evil hihi
het is wel allemaal slecht nu... rikke sjoerd tim.. ludo maxime en die andere kneuter.. lorena mike sjors... bing aysen sjors.. mike nina noud..
Mja, ik vind het ook allemaal wat té worden, niets is gewoon een beetje normaal. Wordt we erg Amerikaans op deze manier, jammer...
Oh, en de verhaaltjes zijn zo kort en de tijd gaat zo snel en klopt gewoon niet! In een half jaar is iemand ineens drie jaar ouder terwijl de ander nog steeds zwanger is - klopt niks van :') Vroeger duurde iets een heel seizoen, maar nu...elke paar maanden wordt een nieuwe, nog waardelozers en ongeloofwaardigere, weg ingeslagen. Ok, waarom kijk ik het eigenlijk nog?
Inderdaad die Maarten kan niet acteren zeg.. Wel leuk dat Noud weer voor Nina gaat, die horen gewoon bijelkaar En Lorena is goed bezig vind haar een leuk personage