Ik vind haar rol de laatste paar jaar idd leuker geworden. In het begin vond ik het een vreselijke achterbakse trol WOW Ludo schoot uit zijn slof!!!
Ze waren over stamcellen aan het praten op het einde he. Dat aysen zei maar hoe dan? Dus dat word een baby voor bing en aysen haha leuk!!
Nee hoor, als stamcel donor kunnen alleen broers en zussen in aanmerking komen. Dus geen eigen kinderen. Dan zou je over moeten gaan op een vreemde donor. Soms worden er ook stamcellen bij de zieke zelf gewonnen en dan terug geplaatst. Dus ik verwacht geen baby, dat zou wel heel ongeloofwaardig zijn
Oeeh hoe gaan ze dit inpassn? Zal ze toch ineens zwanger raken? GTST-actrice Inge Schrama zwanger - RTL Boulevard
Hahah dit had ik bedacht In GTST gaan ze natuurlijk weer een wonder creeeren waardoor Sjors tóch zwanger kon worden en Mike haar én Nina bezwangert heeft (en toch blijven kijken he hahahaha) (had ik bij beroemd en zwanger gezet)
hoe ik het denk, iedereen zal denken in de trant van samen zwanger met nina van mike...maar wat dachten jullie van een eenmalige passie volle nacht met Bing waarin ze wonderbaarlijk zwanger word en ze er achter komt of vlak voor Bing sterft of vlak na Bing sterft...
Maandag 10 december Nina doet een zwangerschapstest. Bing is gefrustreerd als vrijen niet lukt. Ludo en Janine vertrouwen elkaar niet meer. Maarten wil stoppen met het plan, maar Maxime neemt daar geen genoegen mee. Mike heeft een grote verrassing voor Nina. Dinsdag 11 december Mike neemt revanche op Noud. Sjors heeft zware kritiek op de verbouwingsplannen van Lorena. Janine is geschokt als ze ontdekt wat Ludo gedaan heeft. Maxime voert de druk op Maarten op. Noud krijgt slecht én goed nieuws. Woensdag 12 december Een verrassing van Aysen pakt verkeerd uit. Rikki instrueert haar beste vriendin hoe ze Tim moet versieren. Hoe reageert Tim op deze koppelpoging? Maarten speelt een risicovol spel met Janine. Janine heeft Ludo iets op te biechten. Donderdag 13 december Rikki heeft een enorm probleem in de sapbar en krijgt hulp van de verkeerde persoon. Lorena wil dat Noud de verbouwing sneller uitvoert, desnoods zonder vergunningen. Om hem te paaien, belooft ze hem een geheim over Mike te vertellen. Vrijdag 14 december Rik wil dat Nuran hem helpt om haar zusje bij Bing vandaan te houden. Lucas vindt dat Nina nu echt moet kiezen tussen de twee mannen die ze aan het lijntje houdt. Noud is benieuwd als Nina met hem wil afspreken. Mike doet Lorena een dreigende belofte.
Nog meer spoilers: 17 December: Rik wil dat Nuran hem helpt om haar zusje bij Bing vandaan te houden. Lucas vindt dat Nina nu echt moet kiezen tussen de twee mannen die ze aan het lijntje houdt. Noud is benieuwd als Nina met hem wil afspreken. Mike doet Lorena een dreigende belofte. 18 December: Janine doet een belangrijke ontdekking over Maarten. Lorena is zeer ontevreden over de hoe de verbouwing van De Rozenboom gaat. Nina biecht een geheim op aan Lucas. Maxime laat zich niet zomaar door Maarten onder druk zetten. 19 December: Rik is geschokt als Bing illegaal het ziekenhuis wil verlaten. Bing vindt dat Rik zich met zijn eigen zaken moet bemoeien. Janine probeert de samenwerking met Maarten voort te zetten, ondanks hun persoonlijke verstandhouding. Sjoerd verstoort een intiem moment tussen Tim en Rikki. 20 December: Mike zet Nina onder druk om er achter te komen wat zij met Noud heeft gedaan. Trapt Maarten in de val die Janine voor hem heeft gezet? Als Jef aan Bing laat weten dat hij het niet eens is met hoe hij Rik heeft weggestuurd, is Bing helemaal klaar met zijn zogenaamde vrienden.
Wat was het einde? Mijn man zette hem af op het moment dat nina een smsje van noud kreeg, dus dat heb ik gemist.