Weet je ik vind een pittig persoon erin wel wat hebben Ludo en Martine en dian ... Dat was leuk maar daar zat ook nog engiszins charme in terwijl ze het gemeen deden Aysen heeft dat niet ik irriteer me dood aan haar ! Zo arrogant en zo zelfs voldaan bah !!
Haha ja idd, dat vind ik ook wel erg apart ja.. Ik heb niet zoveel moeite met Aysen hoor, maar dan ben ik hier waarschijnlijk de enige Dan bedoel ik dat ik me niet zo erger aan haar manier van acteren. Haar streken die ze uithaalt staan me wat minder aan, maar goed dat is haar rol..
Zul je zien dat Aysen zwanger is en er komt een donker kindje uit. Is Bing stiekem heel blij, omdat ie dan eindelijk zijn eigen kind heeft. Blijkt het kind toch van die scharrel te zijn die ze vorige week ook in haar bed had. Was ook een donkere man he!
Ik denk toch niet dat het Mike is hoor.. In de shortie van vandaag (ga straks de aflevering kijken) zie je op het eind dat Nina zegt dat het Mike wel moet zijn. Voor GTST begrippen is dit wel errug snel ontdekt hoor.. Dat kan nooit! Denk dat iedereen gaat denken dat het Mike is en dan blijkt het toch iemand anders te zijn. Terwijl iedereen Mike verdenkt, of opsluit whatever, maakt de echte stalker zich bekent en slaat hij/zij toe. Ik denk Amy..
Ik denk zelf ook niet dat Mike het is.. Volgens mij ligt dat er té dik boven op voor GTST. Ze laten je vaak denken 'Oh, hij is het' & dan blijkt het toch niet zo te zijn.. Maar dat Amy het is kan ik me ook haast niet voorstellen.. Daar gaat bijna helemaal geen verhaal aan vooraf..
Zijn er nog meer verdachten dan? (Ben dit topic even aan het bijlezen) Ik zou het echt niet weten anders. Volgens mij zijn er niet zoveel mensen die momenteel een hekel aan haar hebben. En Wiet denk ik niet, want die werd meteen al verdacht, dus dat ligt er te dik bovenop.. vind het vreemd dat dit net is gebeurd als Amy weer 1 keer is verschenen.
Ik vind Ludo ook wel wat hebben hoor ( vind het alleen geen knappe man ) Ook ik denk nog steeds niet dat het Mike is. Het ligt er inderdaad veel te dik op! Ben wel benieuwd of het dan toch Amy is...
Het is natuurlijk wel weer een verhaal om Amy ouder te laten worden he. Amy is het, gaat tijdelijk naar een inrichting of zo en komt er 5 jaar ouder weer uit. Ik weet het niet, ik zou zeggen Mike, maar dat is idd voor de hand liggend.
Nuran vind ik wel een leuk persoon eigenlijk.. En aysen Tjah je kan je er heel druk om maken.. En irriteren maar dan kijk je ook niet meer met plezier.. Dus ben ermee gestopt te irriteren.
Of het is Mike echt niet.. Of idd wat Bloem zegt, na de aflevering van vanmorgen denk ik dat ook een beetje, omdat Nina ook echt zo zei: zie je het dan niet? En Noud keek zo raar.
Welk motief zou Amy hebben om Nina te vermoorden? Zo overdrevenr jaloers kan ze tog niet zijn en Nina woont niet meer met haar ouders, waardoor alle aandacht dus naar Amy gaat. Misschien moeten we een lijstje maken met mensen waar je niet aan zou denken zoals; -Maxime (wraak op Ludo en Janine misschien?) -Aysen (hekel aan Lucas)
Ik vind Ludo ook zeer aantrekkelijk hoor. Maar hij doet ook altijd zo galant naar Janine toe. Hij weet hoe een vrouw behandeld wil worden. Vind Anton toch ook wel een lekker ding, alleen wordt die nu wel oud. Ik denk toch nog steeds dat Mike het is. Zou echt niet weten wie anders. En ik vind Aysen een lekker wijf hoor. Ben niet bepaald van de vrouwelijke kant maar vind haar wel steengoed. Ik ga nu lekker even mn bedje in met mn laptop en ga de aflevering lekker vooruit kijken.
Ik vind Aysen een loeder/kreng/bitch. Ik vind haar beroep uitstekend bij haar passen trouwens, hahaha. Als je bij de politie werkt, moet je niet op je mondje gevallen zijn, denk ik altijd. Bing mag ik ook niet. Die kop van hem alleen al. Ik vind Bing en Aysen dan ook prima bij elkaar passen. Alleen sneu voor Sjors, maar zo'n figuur als Bing zou je liever kwijt zijn dan rijk. Ludo vind ik ook wel lekker trouwens. Ik zit wel eens te denken welke mannen uit GTST ik nou leuk vind, waar ik nu wel eens een beschuitje mee zou willen eten. Dat zijn Ludo en Rik eigenlijk ook wel. Al is Rik altijd zo slonsig met zijn hoofd met (het lijkt) vettig haar. Voor de rest zit er voor mij geen lekker ding tussen. Mag wel eens verandering in komen trouwens. Mike heeft een leuke kop, maar da's ook alles.