weeet je wat ook vet zou zijn nina gaat terug naar noud ze verteld dat ze zwanger is en ze besluiten samen voor het kindje te gaan zorgen en vertellen niet dat het eigenlijk van mike is
Ik vind het ook wel typisch hoor, een condoom met wat speldeprikjes erin, dan ook nog eens op het juiste tijdstip geklust, wat ik al zei, gps-zaad! Komt ook wel wat ongeloofwaardig over. Lucas is de leukste uit de serie vind ik. Maxime zal zich wel per ongeluk express verlullen bij Noud.
Is er trouwens alweer ergens te lezen wat er de komende weken gaat gebeuren? Of heb ik daar overheen gelezen?
Wow, niet alles wat ik zeg zó letterlijk nemen Ik vind het onwijs vermakelijk namelijk, juist ook door de ongeloofwaardigheid. Maar soms word ik er ook even boos van, mag toch? Als het echt té erg zou worden,zou ik simpelweg niet meer kijken uiteraard.
Gewoon die buik een beetje camoufleren en als het echt een dikke buik wordt houden ze die buik wel buiten beeld... Ik dacht dat ze dat met iemand anders ook wel ns gehad hebben, maar ik kan ff niet bedenken met wie haha..
Volgens mij hebben ze dat indd vaker gedaan, vooral veel haar hoofd filmen en misschien gaat ze wel een tijdje op bezoek bij Jack ofzo?
Ik kan me echt geen hoog zwangere Nina voorstellen. Denk wel dat als ze het voor Mike verzwijgt, hij het toch wel weet, want hij heeft expres dat gaatje geprikt.
Dit zijn de nieuwste; Maandag 17 december Janine doet een belangrijke ontdekking over Maarten. Lorena is zeer ontevreden over de hoe de verbouwing van De Rozenboom gaat. Nina biecht een geheim op aan Lucas. Maxime laat zich niet zomaar door Maarten onder druk zetten. Dinsdag 18 december Rik is geschokt als Bing illegaal het ziekenhuis wil verlaten. Bing vindt dat Rik zich met zijn eigen zaken moet bemoeien. Janine probeert de samenwerking met Maarten voort te zetten, ondanks hun persoonlijke verstandhouding. Sjoerd verstoort een intiem moment tussen Tim en Rikki. Woensdag 19 december Mike zet Nina onder druk om er achter te komen wat zij met Noud heeft gedaan. Trapt Maarten in de val die Janine voor hem heeft gezet? Als Jef aan Bing laat weten dat hij het niet eens is met hoe hij Rik heeft weggestuurd, is Bing helemaal klaar met zijn zogenaamde vrienden. Donderdag 20 december Mike verwijt Lorena dat ze zijn relatie met Nina kapot gemaakt heeft. Aysen wil dat Bing nadenkt over de consequenties van zijn daden. Tim achtervolgt Rikki. Als ze alleen zijn, loopt het uit de hand. Vrijdag 21 december De opening van De Rozenboom verloopt minder feestelijk dan de bedoeling is, als er een slachtoffer valt. Tim zoekt Rikki stiekem op. Worden ze betrapt? Mike wordt door Anton aan het denken gezet over zijn relatie met Nina. Noud wil dat Nina een moeilijke beslissing neemt.
Kierewiet.. Nou die had niet terug hoeven komen zeg... Enne ik denk dat Nina met Noud het bed induikt, dat het dan over gaat met Mike en dat Nina net gaat doen of ze zwanger is van Noud.. En neeeeeeeeeeeeeeeeeeee Tim & Rikki... Verdorie waarom???? Laat Sjoerd & Rikki gewoon gelukkig zijn en blijven bah zeg..
Ja jakkes Tim en Rikki Sjoerd is zo'n leuke vent(je) Komt Wiet echt terug? Gatver mag hopen van niet, ik meende laatst iets over Marcus te lezen..... Ben benieuwd hoe met t Noud en Nina verder gaat, maar zo te lezen gaat ze back to Noud
Ja Wiet terug hoorde ik ook. Krijg je dat geouwehoer weer tussen nina, noud en wiet! Wie was er toen toch ook zwanger? Liep de hele tijd met een stapel boeken voor die buik. Viel heulemaal niet op of zo
Ik hoorde ergens dat de actrice die Sjors speelt in het echt zwanger is. Hoe gaan ze dat doen, Nina en Sjors zwanger?