Misschien heeft jack wiet geholpen met vervroegde vrijlating. Daarom ook zijn idee om een wereld reis op de boot. Zo hoeft hij ook niet de confrontatie met lorena aan te gaan.
24 december: Janine werkt Ludo met een smoes weg en gaat op onderzoek uit naar informatie over Maarten. Rikki krijgt de schrik van haar leven als Jef bij een ongeluk betrokken is. Tim wil dat Rikki haar mond hierover houdt. Lorena baalt van het mislukte openingsfeest en zoekt een verantwoordelijke. 25 december: Is het pais en vree met kerst in Meerdijk? Sjors wordt woedend op Lorena omdat zij haar weer bedonderd heeft. De politie onderzoekt het ongeluk en vordert de administratie van Noud Bouwt. Janine wordt tot het uiterste getergd en valt op het verkeerde moment uit tegen Maxime. 26 december: Tim en Rikki worden door Sjoerd gedwongen om te zoenen. Nina weet niet wat ze met excuses van Sjors aan moet. Rik gaat naar een kerstdiner waar hij niet wil zijn. Mike weet de kerstsfeer thuis flink te verpesten. Nuran moet kiezen tussen Aysen en Rik.
27 december: Noud krijgt door dat Nina dingen voor hem verzwijgt. Hij wil weten wat dat is. Rikki moet heel erg haar best doen om het leuk te hebben met Sjoerd, maar haar gedachten zijn bij een ander. Nuran gaat de confrontatie met haar zus aan.
Maxime wil dat Maarten in actie komt om de bom tussen Ludo en Janine te laten barsten. Bianca waarschuwt Janine; ze speelt een gevaarlijk spelletje. Mike zweert dat hij wraak zal nemen op Lorena. Ludo is Mike helemaal zat en wil hem weg hebben, vér weg. Noud weet zich geen raad met wat Nina hem verteld heeft.
Vet irritant dat in soaps die meiden zo snel zwanger raken. Nina teste " positief" op de dag dat ik ongie werd vet irritant!! Haha
Bing begint me een beetje te irriteren.. Dat ondankbare gedrag. En ik hoop echt dat Janine er een keer achter komt dat Maxime achter dit gezeur zit. Die Maarten heeft echt een rotkop
Toen hij op de motor stapte zei ik tegen mijn man, die gaat op zijn plaat en ja hoor.... Maar ja hoe loopt dit af en wat gaat Aysen doen?
Ik denk dat Mike binnenkort wel weer uitb de picture is. Zijn zijn 3 maanden niet bijna voorbij? *kijkt halsreikend naar de kalender*
Ja, dat denk ik ook. Maar dan moet ze snel met hem vrijen, anders gaat het allemaal zo uitkomen natuurlijk. Ze is nu al 4 weken zwanger. Dat gaat natuurlijk niet kloppen dan.
Het is een soap waarvan ik denk wel 90% al niet klopt dus dan kan dit er ook nog wel bij Vriendlief en ik zeggen dus constant weer... Goh wat is het nog mooi weer bij hun in december... Bomen nog zo mooi groen! (Ik snap wel dat die buitenscenes een paar maanden terug op genomen zijn hoor, maar het staat zo stom)
Hahaha, geweldige serie is het toch ook hè - ik vind het heerlijk erop te mopperen *proest* Ik vind 'Meerdijk' een onwijs leuk stadje trouwens, zou er wel willen wonen in een van die schattig huisjes! Maar het ligt ergens bij Amsterdam geloof ik, toch jammer!
Haha ja idd die groene bomen etc.... Ik vind mike en noud beide leuk hoor maar mike is meer een man en noud nog een jongen. Maar ik erger me ook soms aan die naieve lorena, ze speelt hetwel goed maar soms netnte overdone. Aysen is toch agent lekker slim je doodzieke vriend zonder rijbewijs op een gehuurde motor te aten rijden.