Ehm, je weet toch wel dat het plaatsje niet echt bestaat he? De buiten scene's worden verspreid over een aantal plaatsen opgenomen.
ik pieste in mn broek van het lachen om die opmerking: 2 blauwe streepjes, betekend dat het een jongen is toch??? Echt geweldig!!
Hahahahaha, tuurlijk weet ik dat :') Het is toch regio Haarlem, Leimuiden, Velsen opgenomen? Ik vind het gewoon een schattig plaatsje lijken, that's all
Off topic ik deed in april de kv test en die zijn roze... Mijn schoonzusje (les 20 jaar en oerdom) reageerde ooo leuk een meisje!!
hehe eindelijk Janine komt erachter dat Maxime achter Maarten zit En Nina die met Noud zoent! Dahaag Mike. Misschien is Wietje wat voor je?
zou nina eerlijk zeggen van dr zwangerschap? moest zo lachen om lorena haha "oh niks zomaar, doei" ( ofzoiets, na die vraag van mike en brandstichting ) ahahaha ligt het nou aan mij of irriteren jullie er ook zo aan dat iedereen maarTUH zegt? ik dahct hij gewoon MaarteN heet....
Tsja er zijn zulke domme mensen, ze vroeg me ook heel serieus hoe ik he tnou wist dat ik zwanger was..... Toen ik door had dat ze het echt meende heb ik toch maar het verhaal verteld over de test over het piesen enz... Toen dit verhaal klaar was meende zij ook nog met de opmerking.. Goh dat is dan zeker nieuw Jullie snapppen zij mag niet alleen zijn met de kleine
En dat over een grietje die elke avond (vaak elke avond dan he) GEEF HET ME GEEF HET ME schreeuwt in bed en geloof me dat gaat niet over de afstandsbediening! Echt het IQ van t achter end van een varken