Eens! Denk dat het een hele normale reactie is van haar en ik zou waarschijnlijk ook zo reageren van schrik
Of doodgeboren ofzo, of iets in die geest, denk ik idd ook niet dat ze dat kind gaat krijgen....ze zal wel door Mike geduwd worden van een trap ofzo...
Gelukkig kan dat in echt niet.... Maar in een soap kan alles! Denk ook niet dat ze het kindje krijgt.... Iemand al een dikke buik van Sjors gespot?
Tja ik zie Nina ook nog niet echt moeder worden... En bij Sjors heb ik nog niks gezien, hoeveel weken zal die ongeveer al zijn? En vanavond Maarten!!! Meer zeg ik niet
Oe, het plannetje van Janine ontdekt én Ludo krijgt de foto's...spannend! Én kan Bing niet maandag al in coma? Bah, wat vind ik hem irritant...
ja ik vind maarten ook zo irritant acteren ! denk ook dat het een miskraam oid wordt bij nina...hoelijk snel erna zwager van noud en dan mag er wel weer een baby in meerdijk hoor ...want met bram gebeurd er ook niks spannends meer... Sowieso is het wel leuk een nieuwe sanders erbij
Duurt nog wel ff voordat je t ziet, want deze opnames zijn al veel eerder gemaakt, kijk maar eens naar t weer daar Met sinterklaas was t daar heeeeeerlijk weer haha. Wat zag Janine eruit zeg, pffoeee... of lag dat aan mijn tv?
Ik snap niet dat janine niet helemaal uit haar plaat gaat, tegenover maarten, lijkt me een lulletje rozenwater. Maar daar gaat verandering ik komen ws..... Wel een beetje irritant dat het weer eenzelfde verhaallijn is als vorig jaar.....
Ligt het aan mij, of is gtst een beetje saai deze week. Het is het allemaal net niet. Ik denk dat het tijd wordt voor een ouderwetse Ludo-streek! Weg met dat lulletje Maarten!
maar waarschijnlijk wordt maarten weggewerkt voordat janine alles bewezen heeft, en komt het nog niet allemaal uit dan