Jack is net mijn broer, altijd alles tot op de bodem willen uitzoeken en hij merkt meteen wanneer je aan het liegen bent. Dan kijkt tie op zo een bepaald manier, dat je op gegeven moment niet meer weet wat ej moet zeggen
haha in het echt is hij niet zo lekker hoor, hij was eens een keer hier op de kermis bij ons en zag er echt anders uit. was een beetje afgeknapt van hem. hij is zo klein!!
hihih ik zou idd ook denken dat hij heel groot is... Maaruh...ik wil wel met Rick een beschuitje eten hoor...oohne die wilt met Nuran een beschuitje eten haha
Persoonlijk denk ik nog steeds niet dat mike het is. Omdat er nu steeds teveel nadruk op mike en het stalken gelegd wordt. En ik denk dat mike het stalk gebeuren juist misbruikt om een wig tussen nou en nina te drijven.
Ik denk wel dat het Mike is. Aan Amy heb ik ook wel gedacht maar ze is zo weinig te zien in de serie dat het gewoon niet logisch zou zijn als zij het is.
* Meng me er heel brutaal even tussen * Maare.. ik denk toch echt dat Mike zelf het is.. Waarom?? Geen idee eigenlijk, maar vind hem te vaak en te onverwacht bij Nina in de buurt zijn. Wbt Aysen, nee niet mijn type vrouw. Weet niet hoe ze int echt is natuurlijk, maar afgaand op hoe ze in gtst is, nee.. zie haar liever weer gaan. Al houd ze het wel 'spannend'/levendig. Beschuitje eten met gtst'ers.. ben ik de enige die Sjoerd wel leuk vind? * Ben weer Hollands Got Talent kijken *
Sjoerd... Nee, te jong vind ik. Rik is altijd mijn favoriet geweest. Hij kan echt heel sexie kijken... Ik hou wel van een beetje ruig/wild type... Eerder schreef ik al dat ik echt geloof dat het Amy is, zij heeft toegang tot het huis van Ludo en kan blijven bespieden. Tja, Amy i.c.m. Die nieuwe jongen die erin komt en een korte tijd heftig te maken krijgt met Nina zoals bekend is... Wat haar reden is, ach, jaloezie kent soms geen grenzen.
Ik zou wel een beschuitje willen eten met Jack hoor.. Jammie. Ik vind Lucas ook wel leuk (maar die is gay). Ik vind Ludo wel een galante man inderdaad, maar soms ook iets te overdreven slijmerig hoor met z'n prinses. Over wie het is met Nina.... Mike ligt er inderdaad te dik bovenop ja. Dat zou niet echt bij goeie tijden passen.
Nee hij is echt gay. Dat zij hij laatst in RTL boulevard. Hij maakte ervan dat hij bi was omdat hij homo geen leuk woord vind
2 acteurs verlaten tijdelijk de serie Na de zomercliff krijgen Ruud Veltkamp en Gigi ravelli te maken met de flexwet. Bron Endemol twitter.