Maandag 14 januari Als Janine de confrontatie met Maxime aangaat, valt daarbij een onschuldig slachtoffer. Jef is niet tevreden met de logeeroplossing die Rik en Nuran bedacht hebben. Aysen reageert haar frustratie over Bing af op Sjors. Noud en Nina moeten uitkijken dat ze niet ten prooi vallen aan familiestress. Dinsdag 15 januari Tim staat op het punt om Meerdijk te verlaten. Rikki wordt daardoor gedwongen een beslissing te nemen. Janine moet Ludo inlichten over wat ze heeft veroorzaakt. Lucas wil weten wat er speelt tussen Janine en Maxime. Woensdag 16 januari Nina wordt voor een duivels dilemma geplaatst en wordt gek van alle goedbedoelde adviezen. Sjoerd reageert heftig op het nieuws van Rikki en Tim. Lucas probeert te achterhalen wat er waar is van alle verdachtmakingen binnen de Sanders-familie. Donderdag 17 januari Janine moet Nina iets bekennen en probeert haar daarna aan haar kant te krijgen. Jef is diep beledigd als hij door Bianca en Nuran wordt uitgelachen. Maxime schrikt van het toestand waarin Nina verkeert, maar maakt daar vervolgens handig gebruik van. Vrijdag 18 januari Aysen is uiterst gespannen als Bing weer wordt bijgebracht. Als Tim moeite wil doen voor hun band als broers, wil Sjoerd weten wat Tim bereid is op te geven. Lorena spoort Sjors aan om naar het ziekenhuis te gaan. Rikki doet een bekentenis over iets dat ze in het verleden heeft veroorzaakt.
Misschien dat er hier iets met het kindje van Nina gaat gebeuren? Of zou ik nu te ver denken? Ben benieuwd naar de aflevering van vanavond na jullie reacties!
O man, ik zat te brullen hier net. Wat een emotioneel einde. En dat met jef, bing en rik tranen hier. Ik ben heel benieuwd hoe het verder afloopt. Ging Bing er nu uit?
Nou dat was de eerste keer GTST kijken met dikke tranen Mijn man zat me aan te kijken alsof ik gek geworden was...
Nou ik had dat ook! En dat bij GTST hahaha.. Kut man, ik hoop wel dat maarten evengoed bewijs heeft afgeleverd
Ik volg GTST niet, nooit gevolgd ook maar stond er bij toeval op. Ik wilde net gaan zappen toen dat in beeld kwam..dikke tranen en ik weet niet eens wie dat allemaal zijn