** GTST topic 2012!! Deel 2 **

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door lydia1986, 16 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

Dat van Mike valt mij ook op inderdaad!

Erger me trouwens kapot aan hun situatie.... soms zo erg dat ik vergeet dat het een soap is :p

2. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ja ik ook. Dacht net nog, ik ben blij dat ik niet in zo'n onmogelijke situatie zit :p

3. Sweetheart86

Sweetheart86 Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.139
    0
    0
    Asisstent hypotheekadviseur
    Haha ja idd.

Oooh en die maxime !? Vreselijk! Betergeeft ze het toe en neeft jeanine het op tape!

4. Laurie1

Laurie1 Niet meer actief

Zouden ze de echo beelden van Sjors gebruikt hebben? ;)

5. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Zou het bij Nina nu mis gaan?

Hoewel ik ben bij 4 maanden aangereden door een auto (niet mijn schuld, die man nam het vluchtheuveltje aan de verkeerde kant waar ik net overstak), buiten bewust zijn geweest en ons kereltje is nu 7 jaar die toen in mijn buik zat.

Heeft iemand nog nieuwe spoillers?

6. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Heftig!

7. Smnee

Smnee Niet meer actief

Misselijk word ik van Maxime...
    En bij Nina zal het wel niet goed aflopen

8. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Spoilers 21 januari

Janine weigert zich door Lucas en Nina weg te laten sturen. Maxime vindt daar Janine professionele hulp nodig heeft. Rikki schrikt als Sjoerd niet thuis is en ze hem ook niet kan bereiken.

Spoilers 22 januari

Rikki is radeloos als Sjoerd met bram verdwenen is. Bianca vraagt Anton en onmogelijke keuze te maken. Daarna gaat het helemaal mis. Sjors is heel blij met de emotionele bekentenis die Bing haar doet.

Spoilers 23 januari

Sjoerd krijgt onverwacht bezoek. Sjors denkt dat het beter is als ze Bing een tijdje vermijd. Nuran krijgt door dat Aysen bang is Bing te verliezen. Rikki verzwijgt dat ze aangifte heeft gedaan tegen Sjoerd.

Spoilers 24 januari

Tussen Mike en Noud loopt het uit de hand. Ook Sjoerd en Rikki maken ruzie maar ze zijn het erover eens dat bram niet de dupe mag worden. Janine bekend laura dat ze met Ludo en Maxime in therapie gaat.

Spoilers 25 januari

Lorena is in shock als ze op staat aangesproken wordt. Tijdens een therapie sessie met de psycholoog laat Janine zich door Maxime op de kast jagen. Sjors is niet klaar voor het nieuws over haar zusje

9. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ben benieuwd hoe het met Nina afloopt!

10. Madeliefste

Madeliefste Niet meer actief

Dat gaat mis; ik weet zo zeker dat 'Nina' nog niet klaar is voor een kind! Vind het onwijs jammer dat Janine nu voor gek versleten gaat worden en dat niemand Maxime nu eens doorheeft - ben die verhaallijn inmiddels wel beu.

11. wasmachine

wasmachine Niet meer actief

Wel flauw als de zwangerschap van Nina zo eindigt.

12. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    heb shortie gezien, ze verliest het kindje niet nu meteen...wel complicaties gekregen door het ongeluk, maar zal wel slecht aflopen dat sowieso

13. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik heb al gekeken wat er vanavond gaat komen en ik kan jullie zeggen dat het redelijk spannend word! Dus als iemand het wil weten dan hoor ik het wel!

14. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @ starry waar heb je dat gekeken dan komt toch pas om 10:30 op rtl lounge?

15. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Starry gewoon vertellen hoor :)?

16. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Op rtl gemist..moest er 0,99 cent voor betalen maar vond het zo spannend..

17. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Vertel .. :)

18. lea

lea Fanatiek lid

ik ben ook wel benieuwd. Ik moet zeggen dat ik de verhaallijn met janine en maxime zo zat ben, dat ik eigenlijk niet meer wil kijken, maar wil wel weten wat er gebeurt natuurlijk ;)

19. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik zal het in het wit schrijven voor de mensen die het dus niet willen lezen:
    Nina krijgt kramp en uit de echo blijkt dat er een stukje placenta heeft los gelaten waar door ze dus bloed gaat verliezen, de baby leeft nog wel maar door zuurstof te kort kunnen de artsen niet zeggen of het kindje gezond ter wereld gaat komen. Rikki gaat naar Tim om met hem te praten dat hij hier moet blijven en dat ze niet mee eens is dat hij weg gaat want dan zit zei hier alleen met haar gevoelens voor Tim ze zegt dat het zo niet langer kan en dan komt Sjoerd binnen en dat zegt ze eindelijk dat ze verlieft is op Tim en hij ook op haar en toen was het afgelopen. O ja Maxime word door Ludo het ziekenhuis uitgestuurd.

20. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Thanx :)

Deel Deze Pagina