Dus omdat het niet vaker in beeld is geweest ga je er gewoon automatisch van uit dat het ook maar 1 x keer is gebeurd? Ze laten toch ook niet elke keer zien dat ze met elkaar naar bed zijn geweest... Zou nogal saai worden als ze elke scene weer focussen op het doorprikken van condooms...
en het stukje ging er ook over dat hij naar zijn moeder zou gaan, bizar. ik vind dat de invaller het wel goed doet.
dat weet ik wel, maar ik bedoel, lijkt me heel moeilijk om dat te gaan spelen nadat je moeder is overleden.
Wat ook zo ongeloofwaardig is: Edwin geboortedatum: 27 juni 1992 Sjoerd: 25 februari 1992 Tim: 1991 Bianca was tegelijk zwanger van Edwin als de moeder van Tim van Tim, terwijl Tim dus minimaal 6 maanden ouder is dan Edwin. Bianca is bevallen van Sjoerd, en 4 maanden later van Edwin, wie Sjoerds oudere broer was. Ik moet zeggen ik vind het knap: p Ff voor de duidelijkheid het boeit me niks maar ik vind wel dat de schrijvers wel wat beter research mogen doen, en over bepaalde dingen beter na moeten denken om de serie hun geloofwaardigheid niet te laten verliezen...
dit zei ik een tijd terug al..dat het dus duidelijk was dat hij het dus steeds deed...gewoon om de kijker aan te geven dat hij. rommelde ermee. anders zu het qua termijn totaal niet kloppen.heel logisch dus
Ach nee joh. Sommige mensen zitten er gewoon heerlijk in. Ik kan af en toe ook flink mee mopperen tijdens het kijken, ook al weet ik dat het een soap is. Toch is dat op de één of andere manier leuk om te doen
maar daar is dit topic toch ook voor...lekker wat spuien over wat je irriteert aan de serie...althans dat doen we echt al zo lang ik op het forum zit ( al onder oude naam) lekker belangrijk
Ja ik moet zeggen, ik volg het al vanaf het begin en als ik het niet kan kijken, nee ik het echt op whaha! Dus wat dat betreft ben ik ook iemand die alles wilt volgen, al is het misschien een beetje voorspelbaar.. Soms zit ik ook tijdens de soap te zeggen van: Ja hoor..tuurlijk.. ! Net zoals eergister met die aanrijding en Nina.. "Ja oke.. die heeft dus straks een miskraam of d'r baby heeft wat.. zo voorspelbaar blabla" en je ziet het
de nieuwe tim vind ik ook niets. Zal zo de aflevering van vanav ff gaan kijken. Nina haar zwangerschap zal wel niet goedgaan.