Da's die blonde politieagent idd met die losse handjes, die heeft Nina volgens mij ook nog eens aangerand ofzo...
Was het Ray ook niet die janine van de brandstapel redde die ludo's eerste vrouw sophia(look-alike en zich voordeed als janine) had gefabriceerd? Dat was pas een rare verhaal lijn toen. Ze is levend begraven geweest op dr eigen trouwdag, bijna levend verbrand. En janine is er zo lekker normaal onder gebleven die verhaallijnen dat iedereen maar verlamd raakt word ook oud. Ludo, Charlie, je, nina
Nee hoor ray heeft iets met Janine gehad Janine was nog zwange van hem hebben samen gewoond en volgens mij is hij toen naar het klooster gegaan Die politie agent was volgens een stakker van dian de dochter van Jeff En de aanrander van Nina weet ik eigenlijk niet waar ze die van kende en of hij politie was maar hij was toch degene die het leven van Laura en Janine en Barbara en dorethea toen flink zuur had gehad gemaakt toen toch ??
Je vergeet Sjors. Robert was destijds volgens mij ook verlamd geraakt na een val in de spiegel toen met gedoe met Linda. Kortom: heel Meerdijk is zo langzamerhand al eens verlamd geweest en als door een wonder weer genezen.
Deze verhaallijnen ken ik allemaal niet. Heb het ook een hele tijd niet gevolgd. Hopelijk gaat nu snel uitkomen dat Maxime Ludo en Janine wel uit elkaar probeert te halen. Dat verhaal heeft nu wel lang genoeg geduurd.
Pfff..wordt tijd dat Maxime op haar bek gaat en dat alles uitkomt. Ik irriteer me rot aan haar en die hele situatie.
Oke....het is een soap. Maar menig gtst kijker moet toch toegeven....toen Janine de kamer werd uitgestuurd als verbanneling en Maxime met fam. Sanders aan dat bed.....dat was toch zielig!
Ja zo zielig aaaaaaaahhhhhhh. Ik bedacht mij ook.....lekker als je familie je gewoon echt niet gelooft. Ik weet niet eens of ik ze terug zou willen.
Ook al ben ik het redelijk zat die verhaallijn van Maxime en Janine vindt wel dat Maxime het heel goed speelt zeker gisteren toe ze zo ''lief'' deed tegen Nina!! Helemaal geweldig dat nu iedereen tegen Janine is..
het irritatielevel ligt bij mij oog erg hoog! Pff, als gtst echt was, en ik janine was, dan zou ik allang mijn koffers hebben gepakt, is ludo nou helemaal betoeterd zo boos te doen, en haar niet te geloven...pfff dan gaat ie toch lekker met maxime wonen.... *hetiseensoaphetiseensoaphetiseensoap*