Ja Bing die "alles gaat doen waar hij zin in heeft" ehmmm, hele harem in de toko zeker. Sjoerd doet echt stom. En Janine vind ik ook heel erg stom, gewoon altijd, of ze nou met Maxime bezig is of niet. Alsof ze het altijd bij het rechte eind heeft en de rest van de wereld is gek. Die nieuwe Tim is op zich niet heel lelijk, maar in zijn pogingen om te "acteren" trekt hij wel hele lelijke gezichten.
hahahahahaha Die andere Tim zag ik het schuldgevoel in zn ogen en hoduing...Bij deze Tim heb ik het idee van "jammer joh sjoerd maar ze is ook verliefd op mij DUS' Maar weet nou niet wat dan eigenlijk de bedoeling of houding moet zijn...of dat de nieuwe tim gewoon niet goed acteert of heeft "tim" nu gewoon schijt aan de situatie omdat hij oh zo verliefd is op rikki kan iemand me volgen hahaha
Hahahah idd en meteen helemaal praten en doen. Knap hoor. Ik vind beide Tim's lelijk, yak. Maar dan heb ik wel liever de oorspronkelijke Tim. Die is iets beter te doen om naar te kijken.
21 Januari Janine weigert zich door Lucas en Nina weg te laten sturen. Maxime meent dat Janine professionele hulp nodig heeft. Bianca krijgt het gevoel dat Mike de situatie rond Nina niet aankan. Rikki schrikt als Sjoerd niet thuis is en ze hem ook niet kan bereiken. 22 Januari: Rikki is radeloos als Sjoerd met Bram verdwenen zijn. Bianca vraagt Anton een onmogelijke keuze te maken. Daarna is het helemaal mis. Sjors is heel blij met de emotionele bekentenis die Bing aan haar doet, maar deze verwart haar ook. 23 Januari: Sjoerd krijgt onverwacht bezoek. Sjors denkt dat het beter is als ze Bing een tijdje vermijdt. Nuran krijgt door dat Aysen bang is om Bing te verliezen. Rikki verzwijgt dat ze aangifte heeft gedaan tegen Sjoerd. 24 Januari: Tussen Mike en Noud loopt het uit de hand. Sjoerd en Rikki maken elkaar grote verwijten, maar zijn het er over eens dat Bram nooit het slachtoffer mag worden van hun problemen. Janine bekent aan Laura dat ze, samen met Ludo en Maxime, in therapie gaat. Rik wil zijn dochter beschermen en hoopt dat hij doordringt tot Tim. 25 Januari: Lorena is in shock als ze op straat aangesproken wordt. Tijdens een therapiesessie met de psycholoog laat Janine zich door Maxime uitlokken en op de kast jagen. Sjors is niet klaar voor het nieuws dat ze over haar zusje krijgt. Noud probeert te ontkomen aan een lastige situatie met Nina. Maandag 28 januari 2013: Janine weigert aan een verzoek van Ludo te voldoen. Tim vindt dat Rikki en hij niet langer hun gevoelens kunnen negeren. Sjoerd reageert iets te strijdlustig op een bericht van de kinderbescherming en zoekt vertier bij een ander meisje. Lorena schakelt de politie in. 29 januari Rikki begrijpt niets van Sjoerds afwijzende gedrag. Jef vindt dat Rikki eerlijk moet zijn, vooral tegen zichzelf. Nina krijgt te horen dat haar moeder thuis niet langer welkom is. Tim komt in een confronterende situatie met Sjoerd terecht. De vraag is of hij zich kan inhouden. 30 januari Nina liegt tegen Mike over hun kind en vraagt aan Noud om dit ook te doen. Aysen en Bing krijgen nieuws over zijn herstel. Sjors vraagt Lorena om een gunst die ze onmogelijk kan inwilligen. Door Lucas komt Lorena op een sluw idee.
Hm sjoerd zoekt het bij een ander meisje wiet? Nina zal wel aan noud vragen of hij wil liegen dat de baby er niet meer is of iets in die trant! En janine niet meer welkom in huis? Jeetje wat is ludo slap geworden
Ik hoop wel dat Maxime heel snel goed op dr bek ga!! En niet pas over 3 jaar.. EN dat het nu ook wel heel snel gaat uitkomen van Aysen!Zou het raar vinden als het nooit uitkom.
Het is ook nooit uitgekomen dat Dorothea vermoord is door die verkrachter van Nina. Iedereen denkt nog steeds dat zij per ongeluk met de auto tegen een boom is aangereden...
nina en noud gaan vast doen alsof het een miskraam wordt of dat ze de zwangerschap afbreekt ofzo..zoiets denk ik.. en lorena moet zeker wiet in huis laten wonen wel zielig voor janine zeg ...maxime haar plan gelukt.. maar hoop dat maarten terug komt om het allemaal te vertellen met echt bewijs
Het is toch ook nooit uitgekomen dat Lorena Sjors in der zwangerschap had vergiftigt en daardoor bijna Lana was verloren? Alleen Bing weet dat en hij heeft zijn mond gehouden. Is me bijgebleven omdat ik me afvroeg wanneer het aan het licht zou komen en is dus niet gebeurd.