Zou?? Ohh, dus dat zit niet in de planning? Je zou het bijna denken na al dat gezemel over het koningshuis in dit topic. Ik dacht dat voor het koningshuis een apart topic was....
Ik heb gelukkig wel op YouTube kunnen kijken. En dan hoop ik morgen een dubbele aflevering, anders moet ik alsnog een dag wachten haha
Ja, had ook gehoopt dat ze dan in ieder geval gtst om 11 uur nog uit zouden zenden. Pff, dan maar dubbele aflevering. Als ik dat ga redden tenminste. Hoe laat begint dat dan? Heb geen FB..
Ik heb beide afleveringen gelukkig al gezien op rtl lounge.. En Rikki, Tim en Sjoerd.. Grrrrrrrrrom..
Dat pakket heb ik dus niet meer, ben mn Lounge kwijt Komt Wiet in deze aflevering in beeld? Ben benieuwd wat zij nou allemaal weer gaat doen
Ben blij dat de "echte" Tim weer terug is Maar die verhaallijn ludo-janine-maxime ben ik nu wel een beetje beu aan het worden hoor... En wat denken jullie, gaat Nina het kindje weg laten halen of toch houden? (of zal ze door een noodlottig ongeluk toch het kind verliezen misschien?)
Ik denk dat ze het kindje weg wil laten halen, maar dat Bianca het dus hoort en Mike ze tegen houdt. Dat van Ludo/Janine/Maxime is echt irritant.
Ja denk ook dat het zo'n situatie word dat Bianca (want die hoort alles.. pff) het hoort en dan Mike waarschuwt en balblabla.. En Janine kan maar beter ff flink genomen worden door die Tim..zoals ze gister aan tafel zaten dacht ik : Nu gaat het gebeuren he.. maar neeeeee... dacht wel een keer wat anders
wahaha ja dat zal me niks verbazen. of met Anton, die is ook wel eens vaker buiten de deur gaan eten, nu kan ie gewoon aan eigen tafel blijven zitten en toch een 4 sterren diner geserveerd krijgen als Bianca op roddeljacht gaat!
Zo blij dat ik niet de enige ben! Zat me te verschuilen achter een kussen zodat man het niet kon zien.
Nieuwe spoilers. Plaats even een link, want lastig kopieren op mijn tablet. Spoilers 4 t/m 8 februari | GTST Fanclub - Alles over de soap Goede Tijden Slechte Tijden Mike gaat dus tekeer tegen de familie Sanders en vernedert Nina. Eindelijk laat hij zijn ware gezicht zien. Mike wil blijkbaar nu ook weer achter Sjors aan....