Hahahah ja dat lijkt me ook wel lachen zo'n relatie van oudere vrouw met jong broekie. Of juist oudere man met super jonge bloem (laten we zeggen 15jr leeftijdsverschil). Ik heb geen medelijden met Janine hoor. Ze had gewoon naar Bianca moeten luisteren en niet zo achterlijk doen, maarja staat in dr script he hahaha.
Maandag 4 februari Mike vernedert Nina en laat de rest van de Sanders weten wat hij werkelijk van hun vindt. Lorena zet Lucas in om Wiet dwars te zitten. Aysen ontdekt dat Bing iets leuks wil gaan doen met Sjors. Dinsdag 5 februari Sjoerd bekent aan Anton dat zijn gevoelens voor Rikki nog niet voorbij zijn. Noud wil dat Nina inziet dat haar geheim nooit geheim kan blijven. Woensdag 6 februari Sjors begrijpt dat zij en Bing onder valse voorwendselen samen zijn gebracht. Lorena is tevreden als haar acties vruchten beginnen af te werpen. Voor Bianca is het duidelijk dat er voor Rikki geen plaats meer is in haar huis . Donderdag 7 februari Nina ontdekt dat Ludo nog steeds emotioneel is als Janine ten sprake komt. Bing heeft opmerkelijke plannen met Lorena. Janine geeft openlijk toe dat ze denkt dat haar huwelijk niet meer te redden is. Vrijdag 8 februari Mike realiseert zich dat zijn gevoelens voor Sjors nog niet voorbij zijn. Aysen wil van Bing weten of en waar zij in zijn toekomstplannen past. Rik beseft dat hij Rikki en Tim verkeerd heeft benadert.
Ik vind het ook zielig voor Janine, ze wil het zo goed doen en word die iedereen buiten gesloten.. Ach, het houd de spanning erin en het is maar een soap
Maandag 11 Januari Janine maakt Ludo grote verwijten over Nina en de abortus. Maar door hoe Ludo reageert, krijgt ze nieuwe hoop op de toekomst. Bianca heeft niet door dat Sjoerd liegt over zijn tentamen. Mike roept hulp in om Lorena financieel kapot te maken. * dus Nina wil mike doen geloven dat t een mk is geweest terwijl ze ondertussen t kindje weg laat halen ..
niet meer dan normaal dat ieereen heftig reageert... vind het bizar dat zij doodleuk met brieven aankomt ...ja leukd at ze spijt heeft... alleen maar om zelf in het reine te komen wil ze vergeving of begrip ...zou daar ook totaal niet normaal op kunnen reageren
Ik vermoed dat sjors (rond haar zwangerschapsverlof) samen met wiet tijdelijk meerdijk verlaat. En als haar verlof voorbij is of samen of alleen terug komt in meerdijk.
Die Nina, wat een sneaky meisje toch he. Zal ze van der vader hebben Ben ook benieuwd hoe ze dat gaan doen wanneer Sjors een beetje een buikje gaat krijgen. Zeker steeds achter een plant of bank laten staan om "niet op te laten vallen" hihi
Dit is wel een slimme Ach, die stomme Mike. Laat eindelijk z'n gezicht zien... Toch jammer dat Nina d'r kindje niet krijgt, had het ook wel verwacht...
Wat verschrikkelijk irritant Jef en Laura samen. Jef is behoorlijk vervelend nu hij niks kan, ik zal ook helemaal gestoord worden als ik Nuran was. Nina maakt er wel een puinhoopje van he.
Wie werd er gister ook zo kriebelig van Jef? Nuran, ruim jij die rommel even op, vroeg het je net ook al.... Arme Nuran.
Ik ben helemaal in de war omdat ik 10 dagen rtl lounge heb en dus al de aflevering gezien heb van vanavond, maar ik snap nu niet meer jullie zijn haha. Maar indd, die Jef, bahbah ik vind t wel erg sneu voor Nuran. En Nina, tsjahh... die maakt er echt een puinhoop van, vooral wat ze vanavond gaat doen..........
Jeff onze allemans vriend wordt nu wel afgeschilderd als vervelende knorrige man. Dondersirritant. Ik was allang een keer naar hem uitgevallen als ik Nuran was.