** GTST topic 2012!! Deel 2 **

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door lydia1986, 16 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Ik vind hem ook wel een beetje te ver gaan eigenlijk.

Wat ik trouwens niet goed heb meegekregen... ik dacht dat hij verlamd was? Hoe kan het dat hij ineens weer zelf in en uit bed kan stappen etc?

2. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ik vind Jeff ook te ver gaan hoor. Hij doet net of Nuran zn slaafje is ofzo?!
    Ja idd Booey dat vroeg ik me ook al af...vaag.

Nina doet het juist slim. Als ze Mikeymike van die abortus had verteld dan had hij haar zeker omgepraat. Hij was nu ook al met alles zo vervelend, dan zou ik het ook achter zn rug om gedaan hebben.

3. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw

Volgens mij was hij niet verlamd maar had hij zijn rug gebroken en wisten ze niet of hij mogelijk ook verlamd was

4. glimworm

glimworm Niet meer actief

die man wil na 20 jaar misschien ook eens wat anders :D

5. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Idd Jeff deed wel irritant, maar ik moest ook vooral doordenken om die opmerkingen "Jeff zijn de ballen al klaar... de boter is heet" en Rik tegen Jeff: Jeff.. hou je ballen nu goed vast... ik moet naar Nuran" whaaaaaaaaaahahaha

6. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Ik krijg juist het idee dat Jeff het expres doet. Zeker in het begin toen hij daar geïnstalleerd werd. Om hen te laten zien dat ze wel degelijk hun privacy nodig zijn en dat het wel lastig is om voor hem te zorgen. Maar kan het natuurlijk mis hebben :)

7. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Wat gaat Nina nu weer doen??

8. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat ze een miskraam gaat faken.. tegenover Mike.. en dan zogenaamd opnieuw zwanger raakt (ja in zo'n serie gaat dat heeeeeeull hard ;)) van Noud.. en dan heeft die Mike niets meer te zeggen ofzo..

9. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Ja zoiets dachten wij ook.

10. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja en dat ze het later nog uitlegt aan haar familie waarom ze dat doet blabla.. en die steunen daar natuurlijk in vooral Ludo.. het is zijn prinses.. maar we zullen het zien de komende week ;)

11. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    of opgeven ter adoptie//? even naar het buitenland ofzo of ergens weg van mike..

of mss hoopt ze dat mike hierdoor meerdijk verlaat oid

Zijn rol was toch tijdelijk? is hij nu koos werkloos eigenlijk/?

12. wasmachine

wasmachine Niet meer actief

Als Mike niet vertrekt heeft Ludo daar toch wel mannetjes voor, net als bij Maarten??

13. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    ja precies..

nou ben in elk geval beniewd moet de spoilers weer ff lezen..vergeet t altijd

14. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Het is wel een soap, maar die zwangerschapsduur komt echt totaal net overeen met haar buik... En het is toch ook wel een beetje van de zotten dat ze opeens in die wachtkamer staat om dat te melden.. Gaat iemand dat echt geloven?

15. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Dat is mijn idee ook, volgens mij zit het helemaal niet in hem om zo knorrig te zijn :)

16. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou die indruk kreeg ik juist in het begin... maar nu heb ik het idee dat ie het onbewust zo doet.. en dat Nuran er helemaal kierewiet van word.. Dacht eerst: Dat doe ie om ze te stangen... maar nu duurt het wel heel lang voor iemand die het expres bedoeld...

17. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Maandag 11 Januari
    Janine maakt Ludo grote verwijten over Nina en de abortus. Maar door hoe Ludo reageert, krijgt ze nieuwe hoop op de toekomst. Bianca heeft niet door dat Sjoerd liegt over zijn tentamen. Mike roept hulp in om Lorena financieel kapot te maken.

12 feb;
    Sjoerd draait door als hij gelukkige Rikki en Tim tegen het lijf loopt. Aysen denkt dat Bing voor haar zal kiezen als ze het uitmaakt. Nuran ziet niets in haar tactiek. Bing legt aan Rik uit waarom hij een vrije relatie wil.

Woensdag 13 Februari
    Als Sjoerd na een nachtje politiecel thuiskomt, ontdekt Anton dat hij voorgelogen is door zijn gezin. Rik laat doorschemeren dat Jef onderhand wel weer naar zijn eigen huis kan. Bing weet hoeveel Aysen om hem geeft en zet haar voor het blok. Aysen komt met een tegenactie.

18. glimworm

glimworm Niet meer actief

haha ik zit net in de troskompas het interview met Joep Sertons (Anton)te lezen

wordt de vraag gesteld wat de lastigste verhaallijn is
    staat er als antwoord:

Dat Anton niet wist wat hij met de homosexualiteit van zijn zoon Lucas aan moest en daarom zijn vriendje in elkaar sloeg.
    Daarnaast overleed zijn andere zoon aan een virus.

hoezo is de redacteur een beetje de weg kwijt?:D

19. Smnee

Smnee Niet meer actief

Dit verhaal ken ik nog niet :D

20. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    ik hoop echt dat rikki en sjoerd weer bij elkaar komen

Deel Deze Pagina