Gezellig, hier kan ik mn frustraties lekker kwijt Ik snap ook echt niet dat Ludo Mike geen klap verkocht heeft. Maxime moet eens eindelijk ontmaskerd worden en ik vraag me af of het ooit nog uit gaat komen dat Aysen Danny van de trap geduwd heeft....
Ben ook benieuwd of het nog ooit uitkomt dat Aysen Danny heeft vermoord, Nuran wist dat toch of vergis ik me? Zou die dat nooit tegen Rick gaan zeggen aangezien Rick haar partner is en Danny de broer va Rick en ze zich schuldig gaat voelen?
Volgens mij weet niemand dat aysen Danny van de trap heeft geduwd...zou ook niet weten hoe dat moet uitkomen nu nog.... Rikki is 17/18 Vind rikki en Tim wel lief samen....beter dan die stomme Sjoerd... Ik had Mike ook een flinke ros op zijn bek gegeven...snap ook niet dat oud en/ of Ludo dat niet deden....
op wikipedia staat dat personage Rikki de Jong geboren is in maart 1993 dus dan wordt ze dit jaar 20.
Wikipedia klopt niks die zegt ook dat Edwin en Sjoerd 3 maanden na elkaar geboren zijn en dat Sjoerd ouder is dan Edwin Rikki was 16 of 17 toen ze zwanger werd van Bram en die is nu misschien 1 jaar dus zal ze wel 17 of 18 zijn
Ben ik de enige die denkt; gooooooo Mike....hij heeft Nina wel lekker de waarheid gezegd, tis toch ook een verwend nest ... En als kers op de taart heeft hij die über irritante Janine ook gezegd waar het op staat...heb werkelijk genooooten
Ghehe, ik was wel verbaasd dat mike het eerlijk gezegd heeft, dat past niet in zijn manipulatiepatroon maar naast verwend is nina wel gewoon iemand die probeert te doen wat juist is en daarom in mijn ogen sympathieker dan mike.
Ik heb 1000 maal liever Janine dan dat ik die Mike hoor brallen. Vreselijk irritant persoon. Aangezien Ludo niks deed, had ik hem zelf wel een klap willen verkopen (terwijl ik helemaal niet zo agressief ben). Die Mike roept gewoon agressie bij mij op. De achterbakse geldbeluste gladjakker. Nu gaat hij waarschijnlijk weer achter Sjors aan. Hopelijk trapt zij niet in zijn gladde praatjes. Zo. Dat moest er even uit!
Ik vind t ook ziekig voor sjoerd!! Vind hem helemaal niet stom! Rikke gaat ook makkelijk naar. Een ander nota bene zn broer Te zielig Mike, hijs irritant maar vind m nog steeds lekker haha. Weet dat n hoop disagree-en maar uhhh ik kan het. Er wel op hoor hahaha